Допълнителна информация
Изключително добре пипната машина в която всичко е близко до оригиналното. Става за любителски офроуд, лов или преходи и къмпингуване. Построен със запас и подсилен във всички слаби точки, подреден от към двигател и направен с много старание и знание както за модела така и за M57 платформата.
Двигател:
М57N на 220к км узаконен с технотест и документи. Самият агрегат ревизиран преди 12к км с нови лагери вериги, глава, преработен картер всмукател и капак от би турбо с извадена външна картерна вентилация от Манн с филтър и пътища за конусен филтър. Охлаждането е с електронно управляема перка от бмв и модифициран термостат и радиатор с два пъти дебита на оригиналния произведен специално за патрул с M57.
Турбо:
електронно управляемо GTB с хибридна перка и буст от 2. 7 бара, с кулер 300х600, рейл с повишено налягане (2100мбар) и нови пиезо дюзи от би-турбо, r90 помпа, 76мм генерация, заедно с пружини на клапаните и други дреболии по самият двигател, които дават диапазон и мощност достатъчни за абсолютно всички дисциплини.
Окачване:
Полиуретан на пушките с изместен център, демпфер за 2 инча окачване, DOBINSON амортисьори заедно с Old Man Emu пружини на 2. 0 инча, 35х12 инча гуми Jurney метални джанти, 33 инча зимни гуми на 17 цола алуминиеви джанти и оригинални джанти 16 с гуми за мъгла. Кардани ревизирани, преден и заден мост и раздатъчна кутия са от модела Y61 за допълнителна здравина.
Задвижване:
Скоростна кутия 6 степенна ръчна от е60 хд с керамичен дву-дисков съединител от немската фирма RWB. И двата моста са ревизирани като лагери, пушките са с полиуретанови тампони и изместен център за 2. 0инча окачване. Предният мост има блокаж който купих с него но не е вързан, задният има фабрично LSD.
Себестойността на проекта мина 75к преди доста време, моля ви нека не си губим времето взаимно.