Допълнителна информация
Здравейте, продавам си Е70-ката. Много неща са направени по колата, ето и описание на някои от тях, всичко е правено в последните около 25 хиляди километра:
Премахнати (хардуерно и софтуерно) ЕГР, ДПФ, и вихрови клапи.
Рециклирана ръчна спирачка.
Рециклиран компресор на окачването.
Сменен тампон на висящия лагер.
Малък списък и на правените ремонти (също в последните около 25 хиляди километра):
Сменен радиатор на климатика + сменен антифриз.
Сменен PCV клапан (оригинален на BMW).
Сменен класифициращ резистор на раздатката (оригинален на BMW + обслужена преди около 25к км, т. е. имате да ? смените само маслото при предстоящата или следващата смяна на маслото на мотора).
Сменен тампон на скоростната кутия.
Какво е обслужено по колата в последните около 25 хиляди километра:
Чисто нови гуми Continental AllSeason Contact 2 купени от Примекс, преди по-малко от 400 км, DOT Декември 2024-та.
Скоростна кутия (голям ремонтен комплект, който включва обслужване и на мехатроника).
Пистов ремък + ролки + пистов ремък на компресора.
Задни дискове (Textar) + накладки + датчици.
Преден диференциал сменено масло + семеринг.
Сменени предни носачи (също премиум) + външен маншон + каре + задни биалетки няма хлопания, тропания и каквито и да било звуци от никъде.
Сменени тампони на стабилизираща щанга и отпред, и отзад.
Сменени подгревни свещи + реле + уплътнения на колектора (т. е. дизела ви е готов да пали зимата).
D2S Osram Xenon Laser +200% крушки на фаровете + LED крушки на ангелските очи.
Какво съм оправял козметично по колата:
Дръжки на вратите (вътрешната част с гуменото покритие, което си е детска болест и доста бмв-та страдат от лепнещи и разпадащи се дръжки).
Тавана е сменен с комплект оригинален, черен.
Сменени крушки на предни и задни мигачи, задна скорост (2 бр. са) и на интериора с LED крушки + конверсия към LED (кодене) няма грешки, няма драми.
Капаци на огледата M-style + черни бъбреци .
Сменени са пластмасовите кори на филтрите под капака, които държат уплътнението.
Може би най-интересната част я оставих за най-накрая, а именно какво е модифицрано:
Мултимедията е сменена с висок клас Андроид с НЕкитайски процесор Snapdragon 680, и има 8 GB RAM, т. е. НЯМА значение какво пускате ще върви гладко, точно като на телефона ви) само тя е 1600 лева
Вързана е камера за задно виждане
Хибридно турбо 2270, в момента работи на 2 бара налягане
Даунпайп т. е. няма катализатор в изпускателната система
Софтуерен ремап 315 к. с. мощност, 700 Nm тяга (това е на сейфти настройка може да се надуе още, ако искате, но ще е хубаво да се смени интеркулера) колата не дими, освен при двоен кикдаун. Има графика от динотест, която доказва мощността и постигнатите резултати.
Стейдж 2 xHP флаш на кутията, ограничителят на въртящ момент на кутията е отключен.
Ретрофитнат е асистента за дълги (с оригинално огледало на BMW + кодене)
Вероятно пропускам някои неща, НО затова са огледите. ? Заповядайте да видите колата на живо, задължително я тестваме, можете да си я прегледате в сервиз по ваш избор. Износванията и козметичните забележки се виждат на снимките, нормални са за годините си, според мен, но пък по-добре колата да е стегната, отколкото напудрена ? Маслото е за смяна след около 5-600 км (сменям на 8 хиляди твърдо), и колата се кара само със Shell V-Power Diesel + добавка 5в1 веднъж годишно за почистване и смазване на компонентите в горивната система.