Допълнителна информация
Колата е семейния ни автомобил от 2018 година. За това време мога да кажа, че всички детски болежки на модела са '' излекувани'' и в момента колата е в едно добро състояние за годините си. Винаги обслужвана на време само с масло Motul 5W30. От смяна до смяна почти не пипа маслото, ако въобще се налага доливане то е не повече от 200-300 мл. за 10 хиляди км.
По-сериозни неща, които са подменени по колата:
1. Въздушното окачване е заменено с обикновено.
2. Заради протекла водна помпа са сменени преждевременно ангренажен ремък, ролки и водна помпа преди около 20 хиляди км.
3. Водния радиатор е сменен.
4. Рециклирана рейка с оригинални уплътнения, а не евтини Китайски.
5. Рециклиран маркуч за високо налягане на хидравликата.
6. Нов МАФ сензор.
7. Акумулатор на 3 години.
8. Обслужена авт. скоростна кутия, трансферна кутия и заден диф преди около 30 хиляди км.
9. Нови всесезонни гуми Nexen, купени есента на 2024 година.
10. Обновено интериорно осветление с LED лампи.
11. Сменени наскоро дюзи на газовия инжекцион.
12. Обслужен напълно алтернатор.
13. Обслужени предни спирачни апарати с оригинални водачи, уплътнения, висококачествена грес. Обслужени задни апарати с нови накладки.
Мога да кажа, че по отношение на двигател, скорости, окачване, колата е в много добро състояние и няма нищо за обслужване. Единствено новия собственик трябва да смени маслото, спирачната течност, филтрите.
Има забележки по екстериора и интериора на колата, виждат се на снимките. Таблото е в много добро състояние в предвид повечето Лексуси на тези години.
Разделяме се с колата, защото минахме на Тойота Рав 4 хибрид и Лексуса става излишен, въпреки сантимента, който имам към колата. Много е писано, но е истина, че за годините си Лекса е един уникален автомобил, който при правилна подръжка може да служи много време.
При проявен сериозен интерес и обсъждане на забележките по колата, както и всичко направено по нея, може да коментираме цената.