Допълнителна информация
Джипът е с най-високото ниво на оборудване, (без аналог в БГ) поддържан и пазен. В БГ е от 2014 г. Модел 2010 г. eco SE TD4. e, първа регистрация 10. 2009.
6-степенна ръчна скоростна кутия, 8 airbags, оригинално фабрични би-ксенонови фарове, халогени, парктроник отпред и отзад, фабрична bluetooth система до 5 телефона hands free, 7" touch screen оригинална навигация за BG и EUROPE, фабрична озвучителна система Alpine mp3, борд компютър, автопилот, датчик външна температура, независими регулируеми подлакътници на предни седалки, подлакътник + поставка за чаши на задна седалка, регулируем мултифункционален волан, ел. регулируеми прибиращи се огледала с осветление, ел. тонирани стъкла с автоматично затваряне, сензор светлини и чистачки, кожен салон с алкантара без скъсано и протрито (не е пушено никога), ел. седалки с подгряване, предно и задно стъкло с подгряване, система против изпотяване на стъклата, ел. измиване на фаровете, оригинален подвижен (неизползван) теглич с ел. система, оригинална аларма с паник бутон, дистанционно включване на светлини, централно заключване, 2 ключа (дистанционни със самозареждаща се батерия), контролирано отключване на предни и задни врати/багажник, дефлектор преден капак и ветробрани странични стъкла. Контрол при спускане по наклон, динамичен контрол за стабилност, 4 режима на управление в зависимост от терена (асфалт, кал, пясък, сняг). 17 цолови оригинални лети джанти със секретни болтове и метални вентили. Гуми BF Goodrich All Terain 225/65/17. (неизползвана резервна гума 225/65/17).
Преди 4000 км е сменено масло двигател, горивен филтър, маслен филтър, въздушен филтър, филтър купе. Сменени предни и задни дискове дискове (с предните не уцелих марката и при спиране тресат. )
Платени са ГО, винетка, данък до 07. 2026.
Джипът има проблем - светва чека и изписва на борд компютъра " намалена производителност на двигателя" , след което губи мощност. След посещение в 3 сервиза е рециклирано турбо, рециклирани дюзи, сменени ламбда сонда, дебитомер, мап сензор, датчик колянов вал, импулсен датчик. . . но проблема стои.
Ако на някой му се занимава да търси причината, цената е 7200 лв без коментар.
Бартер не ме интересува.