Допълнителна информация
ПРЕХВЪРЛЯ СЕ САМО ЗА БЛАГОЕВГРАДСКА ОБЛАСТ И ЦЕНАТА СЕ ДОГОВАРЯ. . . . Джипа няма точка ръжда от както е произведен никога не е мазан, правен, кърпен и така нататъка. Заводски лифт между купе и шаси 4см. Подготвен за тежки терени. Номера на рамата се чете перфектно. Задължително прехвърляне. Всичко платено преглед, застраховка и годишна винетка. Монтиран е двигател 1. 9тди 110к. с. От Ауди А4. Рециклирано ГНП сменени гарнитури Има хибридна турбина 1749va преправена на 1752va от 1. 9тди 131к. с. Дюзи 230ки. Челен кулер, турбо пътища. Мотора е с ремап на 1. 6-1. 7 бара налягане и 4300 оборота прекъсвач към момента е около 170 коня. Прехвърля се без проблем за Благоевградска област, . Двата моста са сменени с по бавни предавателни числа 4. 875 като задния е с блокаж. Има плюс 5см амортисьори Профендър и 5см подложки на задните пружини. Лебедка Kangaroo Winch 12000 либри със синтетично въже. Спортни седалки Рекаро велур и спортен волан. Чисто нови гуми Silverstone M/T Xtreeme 35. 10. 5. 16 плюс минусови джанти 6х139. 7 R16 8J ET-25. Ръчни хъбове. Няма хлоп няма троп. Има резервна гума с джанта има и крик Хай-Джак. Шнорхел и ледбар. Усилен съединител на Exedy японски. Притискател чисно нов на Закс плюс твърд маховик. Обслужен всичко сменено масла, ремъци, ролки, филтри и кавото друго се сетите. Джипа до момента ми стъпил на над 25хиляди лева и който не се е занимавал с тези нещо той не знае за какво става въпрос само читаво Паджеро без гнило и ръжди струва не по малко от 12 бона. Само слагането на мотора с доработките плюс труд е 8хил. лв. Моля ако някой има сериозен интерес да се обади на телефона понеже 100 процента забравям нещо. Може да се види по всяко време и пробва на седалката до шофьора. Имам снимки на всичко преди да се сложи мога да докажа всяка интервенция правена по джипа.