Допълнителна информация
Колата се кара абсолютно всеки ден, доста често и извън града, състоянието и е много близко до перфектно, поддържа и се гледа като кола от магазина, чисти се редовно, обслужва се на 8-9к км, никога никой не пуши в нея, внесена е от Италия, няма грам ръжда никъде, няма и от тези гадните покрития като гнилочите от Австрия, много неща са правени , основно подобрения и почти никакви ремонти, все пак е най-здравия jtd 8v : )
-Сменен съединител и маховик
-проверени дюзи на стенд (перфектни)
-Ролки и ремъци
-чисто нови гуми на два месеца (зимни)
- някой тампони, носачи и биалетки(каквото е имало да се сменя)
Подобренията са доста и най-вероятно ще забравя някой неща:
-Аеро волан
-Аеро джанти
-Аеро спирачни апарати, най-големите за модела, с чисто нови дискове и накладки brembo
-Оригинална Аеро генерация с две гърнета(без ручене и преправяне)
-Дифузьор на maxton design
- навигация JVC с apple carplay, android auto и много кристален звук
- подменени всички говорители с такива на Audioson и GZ, 1: 1 размер с оригиналните, музиката е брутална
-допълнително слагана шумоизолация във вратите, подкалниците и А колонките.
- претапициран с черен велур: таван, сенници, колонки, кора на багажник (не е бил провиснал, исках да е черен)
-Лед крушки от най-висок клас и на късите и на дългите, без грешки, свети уникално, над 1км на дълги и много добре на къси,
рефлекторите са перфектни.
-Затъмнени всички стъкла, които са и атермични оригинално.
-Настройка при Ради в Монтана, (RD) около
160-70 к. с. , върви много хубаво, без излишни пушеци и няма никакви проблеми вече 20-30к км.
-Монтирал съм и oil catch can, за картерните газове, за да се пази мотора във времето допълнително. За почти всичко имам фактури, графики и касови бонове.
Който разбира от коли знае че само изброените по-горе неща струват повече от другите такива коли по автокъщите, наясно съм че няма как да и взема 15-16хил, затова цената е 10, ако ви е скъпо подминете обявата.
-Документално всичко е платено, винетка, застраховка и тн. С прегледа няма проблеми, колата си има наличен катализатор.
Пробега съм на 99% сигурен че е реален, защото колата не пипа и капка масло, кара се само с 5w30, по диагностика излиза на толкова и по проверка по вин номер също, както и състоянието на седалки, уплътнения и тн е като на кола на 100к км.
Може да се види в гр. Козлодуй и в гр. София.
Може да се кара, може да и се дава газ колкото желаете , може да се види в сервиз по ваш избор , да се качи на диагностика, (по моята не излиза нито една грешка), не свети и нито една лампа по таблото. По мое мнение е най-запазената обявена за продажба и няма какво да се прави по нея, освен да се кара. Не пипа нито масло, нито антифриз, нито нищо, ако се поддържа като при мен ще си направи още 250к км без проблем. Харчи 7-8 градско и 5-6 извън градско със 140-180(поддържа ги тихо и комфортно без изобщо да се тормози на 6та)
Продавам я само защото искам вече автомат и нещо над 200к. с. бих я заменил за същата но автомат и две турбини, в подобно състояние, не скраб: ), или нещо друго интересно автомат.