Допълнителна информация
Цената е окончателна и не подлежи на пазарлък!
AEM компютър
Сменени инжектори и бензинова помпа с по-мощна.
Огромен радиатор за подобрено охлаждане.
Заради тюнинга е махнат климатика.
(Работено е тоста по intake-а, ама не мога да кажа какво е направено точно и с какви параметри. )
Сменен ауспух със съответния за тюнинга.
Спирачките са Брембо 4 бутални
Основните неща в Турбо кита са:
Две турбини от кит DR-800
Неизвестен марков голям интеркулер
Тръбни колектори на Dynamic Racing
Два 38 мм уейстгейтове на Tial
Блоу офф на HKS.
тръби, маслени пътища долни тръби и др. . .
Сменен ангренаж.
Сменени са един или два тампона с полиуретанови.
Други.
Цената е окончателна и не подлежи на пазарлък!
Колата е правен от Dragpower преди време, после е сменила няколко собственика. Използван е кит Dynamic racing DR-800. Обявен е до 800 коня, но съм чел, че обикновено стига малко над 700.
Когато я купих, на Дино даваше 530 коня и 800нм.
При правене на тюнинга в Dragpower, собственика е дал зор, и не е останало време за слагане на нови разпределителни валове и сега е с оригиналните, което много спъва двигателя. Цена която съм открил преди 2 години беше 6000лв за валове.
Когато я придобих, беше с два спукани колектора, и износени синхронизатори от първа до четвърта. Нямаше и добро налягане на маслото, и не работеше добре двигателя.
Скоростната кутия е 6 скоростна, имало е някакво счупване и сега е възстановена и подсилена. Сложил съм нови синхронизатори. Сменил съм биелни лагери на колянов вал, което оправи проблема с налягането на маслото. Не работеше добре, и отворихме и главата, и се оказа проблем с клапаните. Главата е шлайфана и сглобена с нови хидравлични клапани, вместо механичните. (Оригинално е с хидравлични клапани, но не издържат на сериозен тюнинг, за това се прави с механичи). След възстановяването на клапаните, се наложи да смъкнем малко мощността, но не съм я мерил на дино, и сега не мога да кажа колко коня е. Смених и съединител със stage 3, но има демпферни пружини и се кара почти нормално. За постигане на мощността, която я купих, трябват механични клапани.
За постигане на мощността, която турбо кита поддържа, трябва и нови разпределителни валове.
По някога активното окачване дава грешка, вероятно е проблем в кабелите, но не съм се занимавал.
Има много козметични забележки.
В момента колата не е в движение. Има проблем с налягането на горивото и проблем по изпускателната система.