Допълнителна информация
Много запазен и надежден автомобил, поддържан редовно. Подробности за състоянието по-долу.
Автомобилът е проверен във Volkswagen. До 2015 г. е обслужван в оторизиран сервиз и е бил на около 50 000 км. След това историята му се губи до 2020 г. , когато влиза в България на 70 000 км. Достоверността на тези километри оставям на вашата преценка. От 2020 г. насам километражът може да се проследи по VIN.
Аз съм първи собственик в България. Колата е карана редовно и поддържана с качествени части и консумативи.
Обективно състояние
Екстериор:
- Отличен външен вид. Дребни забележки по броните и вратите от паркиране.
- Няма пребоядисвани детайли, удари или хлътнатини.
- Оригинални фарове, кристално чисти, автомобилът очевидно е бил гаражен.
- Без ръжда по купе, ходова част или двигател. Поддръжката е лесна, болтовете се развиват безпроблемно нещо рядко за автомобили на тази възраст. Това е едно от най-ценните неща в тази кола, защото повечето коли на тази възраст са трудни за работа и има майстори, които отказват да ги работят, а други сменят много допълнителни части.
Интериор:
- Много запазен салон, без протрити или скъсани елементи (с изключение на кожата на скоростния лост).
- Таванът е провиснал (видно на снимките) и е залепен около задния плафон, но има нужда от претапициране. Има оферта от тапицер за 230 лв. , не е изпълнено.
- Всичко работи: електрически стъкла на всички врати, ел. огледала, поставката за чаши в таблото, нагревателят на задното стъкло и т. н.
- Предните седалки са от хубавите на VW, с регулиране във височина.
- Пълноразмерна резервна гума.
Техническо състояние:
- Двигател: 1. 4 16V, 75 к. с. работи отлично.
- Консумация на масло: 1, 5 л на 10 000 км при основно извънградско каране (по стечение на обстоятелствата колата е карана предимно на дълъг път, до Пловдив и до Плевен). При градско каране консумацията е по-ниска. Кара се с Fuchs 5W30.
- Климатик напълно изправен.
- Заден десен амортисьор проскърцва, когато е студен, проверен е и не е за смяна (вероятно се нуждае от смазване).
- Лявото каре се чува при по-дълго каране. Смяната струва около 150-200 лв. с труда, но не съм го подменял.
- Всичко останало по колата работи безупречно.
Подменени части и консумативи:
- Температурен датчик 2020 г. , ~70 000 км.
- Предни амортисьори 2020 г. , ~70 000 км.
- Ангренажен ремък + водна помпа 11. 2021 г. , 105 000 км
- Нов акумулатор 10. 2023 г.
- Ревизирани стартер и алтернатор 10. 2023 г.
- Нов съединител 05. 2023 г. , 115 000 км
- Обслужен на 28. 09. 2025 на 142 000 км.
Разходи и документи:
- Годишен данък: 25 лв
- Гражданска отговорност: валидна до 27. 03. 2026 г.
- Винетка: валидна до 24. 12. 2025 г.
- ГТП до 12. 03. 2026 г.
Колата е стегната, надеждна и безпроблемна. Поддържана е навреме, с качествени части, и вярвам, че при добър стопанин ще служи отлично още дълги години.