Допълнителна информация
Продавам личния си автомобил, който карам от 2011 година, взех го на 80000 км. Имам пълната история на сервизното обслужване. Колата има редица външни забележки, но е напълно обслужена технически. Основни аграгати сменяни последно:
- 258 500 - алтернатор;
- 262 854 - съединител+лагер+масло скоростна кутия;
- 266 300 - сменени двата задни спирачни апарата+дискове+накладки;
- 267 500 - резонатор+мека връзка+тампони мотор+ангренаж комплект+водна помпа;
- 267 600 - термостат+антифриз;
- 278 000 - компресор климатик, демпферна шайба, обтяжна ролка;
- 278 300 - нов акумулатор;
- 299 000 - канален ремък, мап сензор, управление турбина, рециклирана турбина (има още гаранция към Колос), дебитомер;
299 900 - дясна полуоска, предни дискове и накладки;
Какво не е наред технически:
- най-вероятно радиатора някъде изпуска и затова не държи фреон;
- свети и преден ляв еърбег от както съм я взел, опитвал съм се да го оправя с разни байпас системи, действат някакво време, после пак светва;
Какви екстри има:
- предните фарове са полирани и лакирани, сложени са диодни крушки за основни и халогенни лампи, регулирани фарове, нощем се вижда чудесно;
- има мултимедиа Clarion с USB и допълнително зарядно с USB и Type-C, има Bluetooth адапторче, за връзка с телефон, смени са предните и задни колонки миналата година с хубави италиански говорители;
Забележки по интериор:
- боята е надрана на места, боядисвал съм я и лакирал, опитвал съм се да я полирам, но по скоро влоших ситуацията с полирането. Има протриване и дупки залепени в тапицерията на седалките, по тавана има следи от търкане на дървени греди, волана е изтъркан и затова има протектор.
Забележка: на времето ми смениха предните пружини поради счупване, но сложиха от бензинова кола, това преди поне 8 години, от тогава предницата е малко по ниска, има спортен вид но изобщо не е функционално ако карате по черни пътища.
Колата е чудесна за работен автомобил, за обучение на нов шофьор, има добър разход около 5, 5 нафта, мотора е здрав и си има мощност.
За Софиянци, колата е втора категория, така че попада в рестриктивните зони за ниски емисии.
Продавам я, защото ми изпадна един Опел Вектра 2004, комби със същият мотор, но по-голям, с релси на покрива и в добро състояние, та дойде време Фиата да се смени.
Върви в комплект зимни гуми сега им е 4 сезон UMHO ECOWING ES31, летните са изкарали 4 сезона, напълно обслужени масла и филтри на 278 000 км. (04. 2025г. ), има 3 ключа, 2 с дистанционно, един master.
Има валидни:
- гражданска - изцяло платена до 24. 02. 26;
- технически - 02. 2026;
- винетка - 12. 08. 2026;
Готов за ползване автомобил. Който иска, мога да изпратя линк към пълната сервизна история от 2011 година към момента.