Допълнителна информация
Перфектен личен автомобил.
Подържан без компромис и винаги с внимание!
Външно колата е в много добро състояние с цялостен Амг пакет (предна броня с добавен Амг лип, Гт-предна решетка, прагове, задна броня с Амг накрайници, Амг лип спойлер на багажника и задния прозорец ).
Има добавени фейсови лед стопове.
Колата е на спортно регулируемо окачване (вози доста приятно ), джантите са 18-ки спорт пакет с чисто нови предни гуми, а задните са на 80% живот, нямат кривини или заварки.
Отзад е затъмнена с висок клас фолио, предните прозорци са със магнитни щори специално за модела (Trokot ),
челният прозорец е направен с хамелеон 70% и всички хром елементи са в черен гланц.
Вътрешно също е във много добро състояние, салона почиства и подхранва само с препарати на Koch,
има добавено амбиетно осветление 64-цвята (управлява се през телефон или чрез изнесения бутон),
Амг волан от W205 - 2017година ( всички бутони работят ), фейсов бял километраж с активирано Амг меню.
Кутията има отключени всички възможни режими включително Agility ( COMFORT, SPORT, MANUAL, AGILITY ).
Всички крушки са подменени с висок клас лед ( къси, дълги, халогенни, купе ).
Колата разполага с доста богат набор от екстри:
- Памет на шофьорска и пасажерска седалка
- Голяма навигация обновена до последна версия
- Музиката е Harman Kardon / Logic 7
- Тризонов климатроник
- Панорама напълно работеща ( годишно веднъж се почиства и смазват всички механизми с ОЕМ консумативи )
- Черен таван
- Ел. волан
- Подгрев на седалките
- Ел. огледала, затъмняващи
- Ел. фарове / автоматични , адаптивни
- Отопление на огледалата
- Мултифункционален волан
- Ел. щора на задния прозорец
- Трилъчов мулти волан
- Автопилот
- Парктроници отпред/отзад
- Сензор за дъжд
- Сензор за светлина
- Завиващи халогени
Преди 20к километра са сменени комплект верига, банани и обтегач, 6-те дюзи са минали през стенд, тампони на мотор и кутия (lemforder ), нови подгревни свещи и реле ( Bosch ), динамото е рециклирано,
всички ролки включително и тази на климатика са сменени, ремък, маслото на кутията и на диференциала.
Нови ОЕМ горивни маркучи.
Направени са така познатите течове на масло от (масления охладител, корпуса на масления филтър и от вакум помпата).
Изолирани са механично и софтуерно вихровите клапи, а дпф и егр са спрени софтурерно.
Наскоро са сменени 4-ри нови регулеруеми амортисьора, макферсони, биалетки, 4-те носача, нова хидравлична помпа Бош + нова хидравлична течност по спец. , нов воден радиатор Нисенс, ОЕМ висящ лагер.
Заключващият механизъм на волана също е премахнат превантивно понеже също прави доста проблеми и има поставен на негово място висок клас емулатор.
Задният мост не е изгнил !
Началото на пролета е пастирана и на всеки 2-месеца се нанася нано вакса.
Колата се кара всеки ден и може да бъде направен и оглед по всяко време , разбира се след предварителна уговорка .