Допълнителна информация
Притежавам колата от края на 2018г.
Двигателят е ревизиран на 149 000 км. с нови биелни лагери, сегменти, хонинг на блока, шлайфане на глави, нови гарнитури, нов дебитомер и нова ламбда.
Кормилната рейка и задните спирачни апарати са ревизирани на 154 000км.
Стартерът е чисто нов.
Летните гуми са Eagle F1 Asymmetric 5, зимните са на един сезон - Hankook Winter i*cept RS3.
С колата давам фабричните халогени, в момента е с капачки.
Кара се на фабрични настройки.
Има следните подобрения:
1. 6-степенна кутия с Cusco централен диференциал и Quaife torsen преден. При централния диференциал може да се регулира степен (процент) на заключване, начален товар и дали да заключва само под товар или и без. Кутията е напълно ревизирана с нови синхронизатори, вилици и лагери преди около 15 000км.
2. VF34 лагерна турбина от Sti Spec C, ревизирана и балансирана преди 20 000 км.
3. Wallbro 255 lph бензинова помпа
4. Картер от STI 2012
5. Killer Bee маслен смукател
6. Цяла Extreme Tuning генерация
7. Пионер радио с aux/bluetooth
8. Трипортов соленоид за налягане на турбината.
9. Волан от STI
10. Парктроник
Джантите са OZ Superleggera 17.
Има висок клас газова уредба EuropeGAS, над 3000 оборота (като надуе турбината) минава само на бензин. Изпарителят е ревизиран преди по-малко от 1000 км.
Има външни забележки, съобразени с цената.
Продавам колата поради покупка на друга. Моля без бартери.