Допълнителна информация
Двигател: 3. 7 V6, автоматична скоростна кутия
Внасян от САЩ през 2020, закупен от мен през 2021 от България (като първи собственик му се явявам).
По производство Base trim , нарочно исках такъв, тъй като имах желание да го превърна в това, което е сега.
Автомобилът е гледан като третото ми дете вкъщи, не съм пестил нито средства, нито внимание. Списъка с промени е дълъг, ето по-осезаемите такива.
1. Фолио тип сив мат , направено през 2021-ва в CarCraft (Пловдвив) и PPT Design (София). На някои места има леки щети по фолиото, което е нормално за времето, в което е на автомобила.
2. Чисто нов кабрио покрив, сложен това лято при Евтим Евтимов (гуруто на кабриолетите у нас), буквално е на няма и 2 месеца.
3. Европейски стопове/мигачи, конвертирани в US Car Performance
4. Поръчкови предни фарове с bi-led лупи и дневни devil eyes , правени в PPT
5. Boss 302 решетка с fog lights delete
6. Затъмнени малки прозорчета на задния ред, правени в ProtintBG
7. Спойлер, внос от САЩ, направен с hydro графика тук
8. Генерация от FlowMaster с Akrapovic крайни гърнета + вакуумни клапи от тази година, правена в Крафт (Дружба)
9. K&N cold air intake
10. Хидро графика на отделни елементи в двигателния отсек + прахово боядисана разпънка
11. Поръчков алкантара комплект седалки (предни и задни) при Vilner специалист
12. Аудио ъпгрейд на цялостната система подмяна на всички говорители, шумоизолация на купето, custom бас кутия с бас и усилвател в багажника + Android Auto/CarPlay 2Din плеър , всичко в Avitel
13. Модифицирана централна конзола с touch управление на климатика
14. Табло от GT spec, с MyColor и всички настройки от кобрата на US Car Performance
15. Спирачен комплект с нарязани вентилирани дискове + EBC Yellow Stuff (накладките са от септемврийското обслужване, чисто нови са)
16. Чисто нов акумулатор, все още с гаранция
Допълнително: Два комплекта джанти с гуми, летните GoodYear Eagle F1 на 2 сезона, зимните Continental TS 870P на трети сезон тази година
Допълнително: Цял куп гарнитури и разни консумативи, които складирам в случай на нужда
Автомобилът е с чисто нов ГТП от септември 2025, ГО + Каско платени (Евроинс) и е след обслужване. Винаги е гледан в Мото Пфое Младост, мога да покажа сервизна история от престоя на колата тук.
В Мото Пфое също така беше извършена и сервизна кампания по подмяна на TAKATA еърбезите през 2021ва, плюс тогава бе потвърдено, че не са отваряни при удар в САЩ преди да дойде у нас.
Двигателя е минал dyno в Overdrive, където е потвърдено отличното му работно състояние. Фабричен map 307 коня.
При желание мога да закарам колата във всеки един сервиз в София за диагностика, както и да предоставя такава (и от реглаж, и от преглед за продажба).
Причина за продажбата тръгвам в друга посока, нямам повече какво да правя по автомобила и искам да го заменя с друг тип, клас и от друга епоха.