Получихте нова обява по филтър
Без снимка





Промяна на цена на наблюдавана обява
Без снимка промяна в цена


стара цена
нова цена
Вход | Нова Регистрация
Начало Публикуване Търсене Новини Rent-a-car Дилъри + Още... Моите обяви
Дата на производство
януари 2005
Двигател
Бензинов
Мощност
333 к.с.
Скоростна кутия
Полуавтоматична
Пробег [км]
265000 км
Редактирана в 18:07 часа на 14.12.2025 год.
Обявата е видяна 3 525 пъти.

Технически данни


Дата на производство
януари 2005
Двигател
Бензинов
Мощност
333 к.с.
Кубатура [куб.см]
3246 см3
Скоростна кутия
Полуавтоматична
Категория
Кабрио
Пробег [км]
265000 км
Цвят
Черен
VIN номер
WBSBR93435PK08401

Допълнителна информация


~ Все още събирам средства за операция и лечение, но вече събрах значителна сума, възможен е и бартер с доплащане от ваша страна. Цената на обявата също не е твърда.
Не кратко описание на автомобила (вадете пуканките) :
Няма да намерите друга М3-ка с твърд таван и OEM CSL 19ка джанта, обслужен, и регистриран на такава сума. Само от тези " екстри" имате доста спестено за да притежавате приятна М3-ка кабрио с хардтоп~
Продавам - 2005та - BMW M3 E46 кабрио - SMG II, с наличен и твърд таван (не е оригиналния, нито e в същия цвят (черен е) но е в доста добро състояние - има леко одраскано тук-таме, но няма подбито, натискано, китосвано или пребоядисвано - поне на мен така ми изглежда (за претапициране е като 95% от твърдите тавани, и липсват няколко щипки на дясната лайсна) Налична е и стойката за твърдия таван.
Цвета е Carbonschwarzmetallic (416) (appears black in some lighting but reveals a deep blue metallic flake in others)
Оригинални джанти 19ки - CSL. Може да видите какви са им цените към днешна дата. Ако намерите на обява ?
Карбонов капак на капака на клапаните. И на тях може да видите цените. Оригиналния капак е в багажника. Има резервни две решетки за калниците. Има и покривало. Има налична и цялата периферия за каране със свален таван.
Има разни емблемки, стикери и лип на багажника, добавки на предната броня - които може да се махнат за по-изчистен и оригинален вид (така я взех, уви не успях да стигна до там, но леко по леко работя по въпроса)
Салона е в много добро състояние. Кожата е много запазена. Волана е сравнително износен (леко), но не е нещо непоправимо.
Екстри - предполагам всички за модела, но може и да греша - музика Харман Кардон, CD changer, подгрев, надуване, климатик. Нямам идея какъв е пълния списък, има написан VIN - може да проверите.
Колата е на ~265 000 километра. Не е блъскана, и понеже е от последните произведени, е с карбонови греди в броните отпред и отзад. На подемник ясно се вижда състоянието им.
В България е от ~2 години. Предишния собственик я е притежавал ~15 години в Америка и си я е докарал тук. Карана е като ежедневна - както се вижда по километрите и външния вид - 8. 8 от 10. Но е и гледана кола.
Дори в момента продължавам да си я карам като ежедневна без никакви моменти. Мисля, че 80% от колата е на оригиналната си боя. Едно полиране/пастиране и може би боя при на 2-3 елемента и ще стане " мръсен топ" .
Технически е в много добро състояние - 9/10 . За последните 8+ хиляди километра нямах Никакви проблеми, освен, че веднъж не пожела да запали - оказа се дефектен акумулатор. Вече е с друг, и не е и имало никакви проблеми.
Амортисьори и тампони в добро състояние - стегната и не тропа, има само леко прискърцване от два тампона отпред, но е много вероятно докато някой се реши да я види вече да съм го отстранил. Обслужена преди 2500 километра (и отгоре) със следните неща - масло и филтри по спецификация, и зареден и работещ климатик. Преди 1500 километра (и отгоре) - оригинални нови свещи и виско. Сменен TPS преди около 1000 километра вече.
Понеже не е карана все едно е крадена, или бита на всеки старт - купето не е спукано при задния мост (което е проблем за всички Е46, особено тези които са карани силно)
Предишния собственик е сменил диференциала (поради теч) още в Америка преди да я докара в България с нов от Turner Motorsport - чувства се доста добре. Същия собственик си е купил и джантите оригинални.
Аз съм я взел както я виждате. Даже съм махнал много от стикерите и веждите на фаровете.
Не съм гледал лагерите физически. Като навъртя още 3-4 хиляди километра (ако стигна до там, ще направя химическа експертиза да видя дали е необходима намеса)
Не съм питал предния собственик дали ги е сменял. Не, че има значение, ако оригиналните карат по ~350-400 хиляди, тези които се предлагат на пазара дали бих имал вяра за и за 100.
SMG работи доста добре. Предполагам много добре знаете, че ръчната и SMG-то са едни и същи кутии механично, просто автомата е роботизирана версия. С правилен input превключва много меко, а в спортен режим - изключително бързо и ударно. Който е карал SMG - знае за какво говоря. Вече имам 4-5 силни старта, че е грехота да имаш такъв хардуер и да не го използваш поне веднъж. Иначе си я пазя, но със сигурност не седи карирана да чака перфектни времеви условия. Кара се, като ежедневна, пак да подчертая.
Като гориво е карана е само с 93 super в Америка и предимно V-Power racing 100 в България. Отдолу е доста добре, нямам снимки на подемника, но при интерес може лично да я видите.
Отново казвам, не е перфектна, но е карана и гледана кола. Нормално е да има забележки.
Който желае хубава кола, нека погледне другите екземпляри по 50к+
За парите на които идват следващите в списъка от обяви за продажба, ще може да си я направите *пуканка* без да се налага да търсите поне твърд таван и джанти (пак подчертаваме, оригинални, че реплики бол ? )
Спор няма - Има и по-евтини на пазара, има и по-лачени - едни пребоядисвани, други със скрити истории и рискове, и преживявали приключения и авантюри, разноцветни панели, шантави джанти.
За смяна са два тампона - не тропат, но скърцат (май споменах горе) на някои неравности, и дискове и накладки - ако имате тежък крак (всъщност за дисковете може вибрациите да идват от тампоните, понеже ми е любопитно може би е въпрос на време да разбера лично) Но, ако карате леко, може да изкарат още малко, без да причиняват дискомфорт.
Преден десен фар е за полиране (може би скоро ще освежа и фаровете), както и стоповете на багажника. Все нормални неща. She ain' t a garage queen ?
Надявам се да не съм пропуснал нещо. Може да изпратя още снимки на Вайбър.
Причина за продажбата е, че ми предстои сравнително сериозна операция и събирам средства за това премеждие. Попринцип възнамерявах да си я карам още много време.
За въпроси и интерес към колата - предпочитам Viber, понеже работя нощни смени, но ако желаете да се чуем през деня и не вдигна - ще върна обаждане при първа възможност.
0877130201
Петър.
Автокъща Кентавър
Безопасност
Автоматичен контрол на стабилността
Антиблокираща система
Въздушни възглавници - Задни
Въздушни възглавници - Предни
Система за защита от пробуксуване
Други
С регистрация
Екстериор
2(3) Врати
Ксенонови фарове
Лети джанти
Металик
Интериор
Кожен салон
Комфорт
Блокаж на диференциала
Бордкомпютър
Ел. Стъкла
Ел. регулиране на седалките
Климатик
Мултифункционален волан
Подгряване на седалките
Система за контрол на скоростта (автопилот)
Стерео уредба
Контакти с продавача /Частно лице/
0877130201
ИЗПРАТИ ЗАПИТВАНЕ КЪМ ПРОДАВАЧА
captcha
ИЗПРАТИ ЗАПИТВАНЕТО

BMW M3 SMG, CSL OEM, Cabrio+ Hardtop [възможен бартер]
Обява: 11760433458110631

Намира се в гр. София
22 752.49 €
44 500 лв.
История на цената

Не се начислява ДДС
0877130201
/Частно лице/ Изпрати E-mail до продавача
ЗАПАЗИ ОБЯВАТА
Още обяви в mobile.bg
oбяви за коли Автомобили и Джипове BMW M3BMW M3 SMG, CSL OEM, Cabrio+ Hardtop [възможен бартер]
© mobile.bg ползва и препоръчва хостинг услугите на Bulinfo.net
Следвайте ни в: