Допълнителна информация
~ Все още събирам средства за операция и лечение, но вече събрах значителна сума, възможен е и бартер с доплащане от ваша страна. Цената на обявата също не е твърда.
Не кратко описание на автомобила (вадете пуканките) :
Няма да намерите друга М3-ка с твърд таван и OEM CSL 19ка джанта, обслужен, и регистриран на такава сума. Само от тези " екстри" имате доста спестено за да притежавате приятна М3-ка кабрио с хардтоп~
Продавам - 2005та - BMW M3 E46 кабрио - SMG II, с наличен и твърд таван (не е оригиналния, нито e в същия цвят (черен е) но е в доста добро състояние - има леко одраскано тук-таме, но няма подбито, натискано, китосвано или пребоядисвано - поне на мен така ми изглежда (за претапициране е като 95% от твърдите тавани, и липсват няколко щипки на дясната лайсна) Налична е и стойката за твърдия таван.
Цвета е Carbonschwarzmetallic (416) (appears black in some lighting but reveals a deep blue metallic flake in others)
Оригинални джанти 19ки - CSL. Може да видите какви са им цените към днешна дата. Ако намерите на обява ?
Карбонов капак на капака на клапаните. И на тях може да видите цените. Оригиналния капак е в багажника. Има резервни две решетки за калниците. Има и покривало. Има налична и цялата периферия за каране със свален таван.
Има разни емблемки, стикери и лип на багажника, добавки на предната броня - които може да се махнат за по-изчистен и оригинален вид (така я взех, уви не успях да стигна до там, но леко по леко работя по въпроса)
Салона е в много добро състояние. Кожата е много запазена. Волана е сравнително износен (леко), но не е нещо непоправимо.
Екстри - предполагам всички за модела, но може и да греша - музика Харман Кардон, CD changer, подгрев, надуване, климатик. Нямам идея какъв е пълния списък, има написан VIN - може да проверите.
Колата е на ~265 000 километра. Не е блъскана, и понеже е от последните произведени, е с карбонови греди в броните отпред и отзад. На подемник ясно се вижда състоянието им.
В България е от ~2 години. Предишния собственик я е притежавал ~15 години в Америка и си я е докарал тук. Карана е като ежедневна - както се вижда по километрите и външния вид - 8. 8 от 10. Но е и гледана кола.
Дори в момента продължавам да си я карам като ежедневна без никакви моменти. Мисля, че 80% от колата е на оригиналната си боя. Едно полиране/пастиране и може би боя при на 2-3 елемента и ще стане " мръсен топ" .
Технически е в много добро състояние - 9/10 . За последните 8+ хиляди километра нямах Никакви проблеми, освен, че веднъж не пожела да запали - оказа се дефектен акумулатор. Вече е с друг, и не е и имало никакви проблеми.
Амортисьори и тампони в добро състояние - стегната и не тропа, има само леко прискърцване от два тампона отпред, но е много вероятно докато някой се реши да я види вече да съм го отстранил. Обслужена преди 2500 километра (и отгоре) със следните неща - масло и филтри по спецификация, и зареден и работещ климатик. Преди 1500 километра (и отгоре) - оригинални нови свещи и виско. Сменен TPS преди около 1000 километра вече.
Понеже не е карана все едно е крадена, или бита на всеки старт - купето не е спукано при задния мост (което е проблем за всички Е46, особено тези които са карани силно)
Предишния собственик е сменил диференциала (поради теч) още в Америка преди да я докара в България с нов от Turner Motorsport - чувства се доста добре. Същия собственик си е купил и джантите оригинални.
Аз съм я взел както я виждате. Даже съм махнал много от стикерите и веждите на фаровете.
Не съм гледал лагерите физически. Като навъртя още 3-4 хиляди километра (ако стигна до там, ще направя химическа експертиза да видя дали е необходима намеса)
Не съм питал предния собственик дали ги е сменял. Не, че има значение, ако оригиналните карат по ~350-400 хиляди, тези които се предлагат на пазара дали бих имал вяра за и за 100.
SMG работи доста добре. Предполагам много добре знаете, че ръчната и SMG-то са едни и същи кутии механично, просто автомата е роботизирана версия. С правилен input превключва много меко, а в спортен режим - изключително бързо и ударно. Който е карал SMG - знае за какво говоря. Вече имам 4-5 силни старта, че е грехота да имаш такъв хардуер и да не го използваш поне веднъж. Иначе си я пазя, но със сигурност не седи карирана да чака перфектни времеви условия. Кара се, като ежедневна, пак да подчертая.
Като гориво е карана е само с 93 super в Америка и предимно V-Power racing 100 в България. Отдолу е доста добре, нямам снимки на подемника, но при интерес може лично да я видите.
Отново казвам, не е перфектна, но е карана и гледана кола. Нормално е да има забележки.
Който желае хубава кола, нека погледне другите екземпляри по 50к+
За парите на които идват следващите в списъка от обяви за продажба, ще може да си я направите *пуканка* без да се налага да търсите поне твърд таван и джанти (пак подчертаваме, оригинални, че реплики бол ? )
Спор няма - Има и по-евтини на пазара, има и по-лачени - едни пребоядисвани, други със скрити истории и рискове, и преживявали приключения и авантюри, разноцветни панели, шантави джанти.
За смяна са два тампона - не тропат, но скърцат (май споменах горе) на някои неравности, и дискове и накладки - ако имате тежък крак (всъщност за дисковете може вибрациите да идват от тампоните, понеже ми е любопитно може би е въпрос на време да разбера лично) Но, ако карате леко, може да изкарат още малко, без да причиняват дискомфорт.
Преден десен фар е за полиране (може би скоро ще освежа и фаровете), както и стоповете на багажника. Все нормални неща. She ain' t a garage queen ?
Надявам се да не съм пропуснал нещо. Може да изпратя още снимки на Вайбър.
Причина за продажбата е, че ми предстои сравнително сериозна операция и събирам средства за това премеждие. Попринцип възнамерявах да си я карам още много време.
За въпроси и интерес към колата - предпочитам Viber, понеже работя нощни смени, но ако желаете да се чуем през деня и не вдигна - ще върна обаждане при първа възможност.
0877130201
Петър.