Допълнителна информация
Автомобилът е в добро техническо състояние за годините си, обслужван е без компромис на 10 000 км с масло 229. 5 оригинално от мерцедес и филтри МанХюмел. Притежавам автомобила от 4 години и съм минал 100 000 км с него без да имам никакви проблеми с двигателя или електроника. Преди 25 000 км са сменени тампони на двигателя с хидравлични Лемфьордер. Сменени са всички предни носачи, амортисьори задни и предни Билщайн с Мейле ХД тампони, вътрешни и външни накрайници лемфьрдер преди 35 000 км. Маховик, съединител и лагер помпа са сменени преди 10 000 км с чисто нови Закс. Автомобилът е на 2 500 км от последното обслужване масла и филтри. Сменени са предни и задни дискове и накладки АТЕ като е излишно да се споменават те са задължителни. Всички еко системи са налични и работят катализатор, ЕГР и вихрови клапи няма правени тунинги и прочие автомобилът е ежедневен. По интериора са сменени таван и колонки с черни с всички прилежащи пластмаси и дръжки. Салонът беше плат замених го с полу-кожен от спорт лайн фейслифт. Воланът е от ЦЛС като е интегриран без гаражни изпълнения с лентов кабел от ЦЛЦ като оригинален, ако не ви допада имам два оригинални волана с лентов кабел може да си изберете и да бъде заменен със стандартния за моя сметка. Добавена е мултимедия с безжичен Карплей и Андроидауто с предна и задна камера, като всички бутони работят от волана може да се вдига затваря и да се контролира медията през борд компютъра с бутоните като оригиналната. Колата има втори комплект джанти със зимни гуми 16 цола. Преди няколко месеца взех предни апарати с дискове от кола с ОЕМ амг пакет 2 бутално брембо, но така и не стигнах до там да ги сложа на автомобила при желание ще осигуря и тях. Има 2 ключа за запалване. Причината за продажба е, че искам да започна проект с БМВ Е46 купе като можем да направим бартер за такова с М52Б25 или М52Б28 условията можем да уточним по телефона. Коментар на цената само на място. За допълнителна информация на посочения телефон.