Допълнителна информация
Продавам оригинална ЕГ9 СИР
Мотор ковани бутала Wossner, ковани биели ZRP. Коляновия вал е стандарт на основни и биели лагери. Маслото е Motul 300V с Bardhal добавка плазма сменено преди 50км.
Глава двойни пружини и титаниеви талерки GSC, валове GSC stage 2. Степен 12. 8: 1.
Всмукател Skunk2 pro, дросел Skunk2 racing 70mm, раздвижено колела Edelbrock, инжектори Bosch motorsport 450кубика, интейк Simota, горивен регулатор Automotive, бензинова помпа DW 250l/h. Изпускател 1320 45мм към 55мм рънъри и изход на 63мм, генерация D-spec на 63мм. Компютър П28.
Скоростна кутия- Mfactory short ratio от първа до пета скорост, 4. 9 главно предаване, пластинчат шпер. Масло Мотул рейтинг LSD. Ревизирана.
Окачване койловъри Yellow speed premium competition, отзад всичко е раздвижено камбър и кастър, нови тампони навсякъде усилени. Отпред нови тампони и шарнири лемфьордер.
Спирачки двубутални отпред на 282мм от акорд купе, отзад 240мм.
Чосто нови джанти Oz racing Super turismo WRC. Гуми полу сликове Кумхо КУ36 и Тойо Р888 Стара шарка.
Триредов охладителен радиатор, водна помпа Aisin, термостат на 68градуса Mishimoto, датчик за перката на 78градуса Mishimoto.
Колата е настроена 180конски сили на колела.
Към колата давам втори мотор оригиналния и Б16А2 и скоростната и кутия С4Ц, алтернатор, хидравлика, делко, всички тампони по мотора, радиатор.
Колата оригинално е с климатик и АБС.
Частите за климатика са налични само трябва да се сложат.
Колата е четири местна, предните седалки са от 6-ген ВТИ. Боядисана преди 3 месеца, купето е от Гърция и няма никаква ръжда, неразличимо е от ново.
Колата се съхранява в хале на сухо и топло, кара се рядко.
Най -вероятно има и други неща.