Допълнителна информация
История и собственост
Първи собственик в България от 2021 г.
Внос от Германия.
За периода са вложени ~23 000 лв. в ремонти и тунинг. При интерес давам детайлна справка с цени и фактури.
Купена на ~230 000 км (не мога да гарантирам реалността ѝ тогава). В момента е на ~305 000 км. Кара се всекидневно.
Поддръжка / Ремонти / Обслужвания / Гуми
Свещи и бобини - оригинални
Обслужващ ремък
Всички уплътнения на двигателя
Накладки Textar предни и задни + спирачни дискове ATE
Лагери на всички главини
Смяна на оригинална верига цялостно
Всички тампони оригинални
Шарнири
Хидравлична помпа, кормилна рейка
Компресор на климатика, радиатор
Маркуч за високо налягане на хидравликата
Съединител Оригинален
Вътрешно дясно каре
Knock (детонационен) сензор, сензор колянов вал - оригинални
Горивна помпа - оригинална
Масло RAVENOL сменя се на всеки ~9 000 км
Гуми:
Летни Michelin Primacy 5, 17" нови (този сезон)
Зимни Michelin Alpin 6 на 2 сезона
Тунинг / Подобрения
Оригинален Type-S пакет: преден лип, прагове, заден елемент + спойлер - 1500лв с боядисването
Плетен изпускателен колектор с термолента - 100лв
Премахнат катализатор
Ремап от Тео (София) 216 к. с. и 248 Нм - 700лв
Оригинални олекотени джанти Euro-R, 17" - мога да дам колата с 800лв по-евтино, ако е без тези джанти.
Втори комплект джанти - 16инча.
Short-Shifter
Гумени стелки изработени по поръчка
Състояние.
Консумация на масло типично за този модел: при тежко каране гори повече, при нормално минимално.
Козметика: ръжда по веждите заради стар, некачествен ремонт; дъното не е ръждясало.
Интериор Executive: шибедах, отопляеми седалки, ел. прозорци и огледала (вкл. отопляеми), ел. шофьорска седалка, голямата навигация (за 2003 г. няма карта за България), Type-S елементи в купето.
Забележки: износване по волана и шофьорската седалка (не са претапицирани).
Никога не е карана на газ.
Документи / Застраховки
Винетка, Каско и Гражданска активни до края на годината.
Преглед и тест
Пълен преглед в сервиз по ваш избор и/или тест-драйв без проблем.
Давам към колата
Резервен капак на багажник
Резервна задна броня
Резервна (работеща) кормилна рейка
Маркуч за високото налягане
Покрита е с керамичен спрей - издържа около 3 месеца.
Причината за продажба е покупката на по-голям автомобил Honda CR-V.