Допълнителна информация
Ще се постарая максимално добре да опиша реалното състояние на автомобила, за да си спестим време и излишни телефонни разговори.
Аз съм трети собственик на колата (предишният я има от около 1995г. , внесена от Германия).
Колата е специално изпълнение (или както е модерно сега edition) STYLE, което включва следните неща: 1. Двигател 1. 8 16V (129 или 139к. с. PL/KR), 2. Хидравлика на волана, 3. Спортни алуминиеви джанти 15 цола BBS RA, 4. Полукожени спортни седалки (някои му казват плитко рекаро ), 5. Аудио-система със 6 говорителя (AKTIV), 6. Спортно окачване, 7. Дискови спирачки на 4-те колела, 8. MFA бордови компютър с показание за разход (среден и моментен), температура на масло, температура отвън, средна скорост и т. н. 9. Шибедах (с ръчно задвижване), 10. Кожен волан с 4 спици, 11. Кожена ръчна спирачна, 12. 5-степенна кутия с т. нар. close-ratio предавки (имат по-малка разлика в предавателното съотношение, за повече динамика), 13. Подлакътник на задната седалка, 14. Спойлер на задния капак, 15. Частично боядисани брони в цвета на купето, както и огледала (предната броня е сменявана, не е оригиналната).
Автомобилът е напълно изряден преминал ГТП, с платен данък и ГО. Външният му вид, както се вижда от снимките е далеч от идеален, но купето е солидна основа за реставрация сравнително здраво без фрапиращи ръжди и гнилочи. Двете предни врати и част от едната задна видимо са пребоядисвани не зная причината, не съм питал предишния собственик. Двигателят работи добре (показанията му са ОК, имам ги разпечатани), не гори масло (според мен), инжекционът също е в кондиция (с изключение на WUR-а, който е шунтиран при първото студено палене за първите 20-30 секунди клати оборотите на празен ход, може да се рециклира, продават се ремонтни комплекти). Има разни течове, не е лъскав като от магазина. Перката на радиатора е сменена с някаква неоригинална, съответно е свързана към оригиналната инсталация по български . Сменен семеринг на скоростната кутия, защото течеше масло ( подменил съм й маслото със 75W90)Сменен ангренажен ремък и обтяжна ролка, ако не бъркам преди 2-3г (заедно с масло 10W40 и филтри). Сменени свещи, капачка, палец на дистрибутора. Всички гореописани опции работят, но оригиналното радио е отлетяло при някои от предишните собственици, сложил съм говорители отзад, колкото да има нещо. Задната седалка е претапицирана, но не особено добре, което ме отказа да правим и предните две. Автомобилът е стоял дълги години на слънцето отвън и поради тази причина салонът е в това състояние. Жилото на километража отказва на моменти, на други работи. Но пробегът не е много далеч от този, който показва. Автомобилът вероятно е с оригиналния си съединител (отделя много горе, не буксува все още). Сипвал съм му само и единствено 98 или 100 октана бензин, каквато е препоръката на производителя. Джантите не са в цветущо състояние и те, но гумите са нови - купувах ги преди 3-4г. не са минати повече от няколкостотин километра с тях (Hankook Ventus Prime 3 размер 195-50-15). По окачването има сменени някои дреболии едното вътрешно каре, някой маншон, вози стегнато и няма кофти шумове от него. Предполагам, че вероятно има тампон на двигателя за смяна, защото при отпускане на газта с високи обороти се чува еднократно чукване отпред край двигателя. Спирачките са преработени основно отпред вече е с 256мм вентилирани (оригинално 239 вентилиран), отзад с апарати Лукас 38 (заводските са Гирлинг 36). Нови дискове и накладки, сменена спирачна течност и всички маркучи по спирачките с изключение на двата задни между кантара и задните апарати. Воланът е претапициран от професионалист (за съжаление го послушах да е с еко-кожа). Таванът е за претапициране (има отлепено). Доста е жив, въпреки скромната си мощност от 102кВт (139к. с. ), защото е доста лек (около 1000кг. ). Автомобилът е произведен края на 1987г. , но по рама излиза 1988 (затова вратите са с целия прозорец). С тонирани стъкла е. Цветът НЕ е черен, а много тъмно син Midnight Blue Metallic (този цвят е за цялата серия STYLE). Все пак ще спомена, че автомобилът е с със заводския си KR-двигател и 2Y-скоростна кутия, не е сбирщайн. Никога не е имала газова уредба.
Основната причина за продажбата е не го карам, през повечето време само стои (в гараж). Цената му е съобразена със състоянието, в което се намира с всичките му забележки и плюсове (подлежи на коментар след оглед). Моля, да не си губим взаимно времето по телефона и на огледи, ако нямате реален интерес към автомобила. Хора с обидно ниски оферти да не звънят. Бартери НЕ ме устройват , моля да не ми предлагате ! ! Задължително прехвърляне при нотариус ! ! !