Допълнителна информация
Няма как да опиша на 100% колата, най-добре да се обадите или да пишете на Viber, но само ако има реален интерес. Моля, да не си губим времето! Тест драйв не е гарантиран, колата не е подходяща деца, които скоро са взели книжка. Цената е по договаряне, но за ориентир дори при премахване на тунинг нещата, които могат да се махнат, на дали може да слезе под 25 000 заради мотора, карбоновия пакет и цялостното състояние на колата. Моля без хейт, продажбата не е на всяка цена, но тъй като имах шанса да се сдобия с по-нов и расов автомобил я публикувам. Ще опиша ключовите неща, които са правени по-долу, ще сложа и цени на самите части като нови, само за ориентир. Наясно съм, че никога такъв проект не може да се даде нито на нула, нито на печалба. Колата не е правена за драг, въпреки че на пътя прави 1. 66 старт и 3. 5 до 100. Има 6. 2 сек. на 100-200. Имам и едно 11. 06 на draggy с около 7. 5 100-200, тоест при добро каране си е 10 секундна кола. Но всичко това е правено навремето само за тест, като цяло стартове не се правят с нея. Подготвяне за писта и завои, но си е напълно изрядна улична кола.
* Всичко по интериор и екстериор е налично и в перфектно състояние. В момента е със спортни седалки Bride и спортен волан Спарко, но оригиналните са налични и перфектни. Оригиналният салон е бяла алкантара в перфектно състояние, стои в стреч от години. В момента е без халогените и решетките, с цел охлаждане (има маслен кулер зад единия халоген), но отново всичко е налично и перфектно. Седалки и волан купувани нови за около 1200лв.
* В момента колата е с монтиран 6 степепен dog box с усилваща площа, поддръжка за 4-та скорост, както и стоманени вилки на 1/2 и ¾ (цена нови 7000лв). Предстои монтаж на стандартна кутия, понеже поне аз се убедих, че с дог бокс най-добре да се пътува на платформа, а аз карам колата по-често.
* Sachs Performance съединител, притискател и едномасов маховик цена нови 3000лв
* 18" OZ Ultraleggera (2800 лв. нови) с Michelin Pilot Sport чисто нови гуми (на 200-300км) за ежедневно каране 1000лв нови + комплект 17" OZ Alleggerita (6. 8кг на джанта) (купувани втора ръка за 1800лв) с Toyo R888 за каране.
* Монтирано Bilstein B16 окачване регулириемону на височина, твърдост и rebound, като имам 2 броя предни резервни (купувани втора ръка за 1900лв)
* Опция: GAZ Gold с компенсаторни съдове, отново напълно регулиращо, като може да се настройва отделно твърдост и rebound. (купувани нови за 4000лв)
* Wavetrac преден и заден LSD диференциали (на 200-300км, 4000 + 4000 лв нови)
* Halndex controller (VE Haldex Controller) - https: //www. vdveer-engineering. Nl (купуван нов 1700лв)
* Garrett GTX3071 Gen 2 турбина на 2 бара, 1000сс Bosch дюзи, съответно подходящ кулер и ауспух с клапа за шум. Софтуерът е настройван от покойния Тони (Келеша).
* Голям алуминиев радиатор, маслен кулер.
* Dahlback racing всмукателен колектор.
* Глава с големи портове, валове от атмосферен мотор.
* Ковано всичко и строук на 2 литра с вал от 2 TFSI и бутала Wiseco за 2 литра строук. Компресия 8. 3-8. 5: 1
* Карбонови: таван, врати, преден и заден капак - тегло 1280кг без да е рязано нищо, само свален стоков салон, по-малък акумулатор и свалена резервна гума. Боядисано е всичко, за да не се набива на очи. Платена цена за карбоновия пакет 6500лв.
* ColorMFA дисплей (купено табло втора ръка за 1000лв)
* Регулируеми задни щанги.
* Имам предна и задна резервни брони, както и оригиналните врати, преден и заден капак в перфектно състояние. Резервен халдекс, раздадтка, носачи, полуоски и доста други неща.
От напълно подготвен rally автомобил я делят само кейдж и хомологирани седалки и колани. Като подготовка на мотор, окачване и кутия, всичко е готово. Аз не ги направих последните стъпки, тъй като искам да мога да я карам по пътя, когато искам, а и не исках да бутам нищо по интериора, което не може да се възстанови.