Получихте нова обява по филтър
Без снимка





Промяна на цена на наблюдавана обява
Без снимка промяна в цена


стара цена
нова цена
Вход | Нова Регистрация
Начало Публикуване Търсене Новини Rent-a-car Дилъри + Още... Моите обяви
Дата на производство
юни 2017
Двигател
Дизелов
Мощност
180 к.с.
Евростандарт
Евро 6
Скоростна кутия
Автоматична
Пробег [км]
187000 км
Публикувана в 01:32 часа на 01.10.2025 год.
Обявата е видяна 29 пъти.

Технически данни


Дата на производство
юни 2017
Двигател
Дизелов
Мощност
180 к.с.
Евростандарт
Евро 6
Кубатура [куб.см]
1997 см3
Скоростна кутия
Автоматична
Категория
Седан
Пробег [км]
187000 км
Цвят
Черен
VIN номер
VF7RDAHWTGL051213

Допълнителна информация


Здравейте, продавам си колата след дълги, плавни, спокойни и изключително приятни пътувания благодарение на нея. Служи ми вярно и безотказно за последните две години от както я внесох от представителство на Ситроен в Париж. Аз съм втори собственик след като е върната от лизинг при навършването ѝ на 5 години. Мой познат (не джамбазин) ми я докара до България. Имам фактурите и документи като история на колата.
Хидроактивното окачване е чара на тази кола и я прави това което е. Като част от сервизната история, сферите и хидроцилиндрите са сменяни преди три години. Абсолютно безпроблемно и здраво окачване по мои лични впечатления, което в друга кола на пътя за съжаление повече няма и да се намери с подобно ниво. Този модел Ситроен е последния който се използва тази патентована от французите технология, която дори Rolls-Royce са използвали в техните коли! От следващите поколения вече заменят хидропневматиката с въздух за съжаление. Колата е последна година производство за модела.
Но да не запълвам с глупости обявата, по-техническа гледна точка нещата които съм правил по колата са:
- Смяна на ангренаж, водна помпа и антифриз на 150к
- Смяна на ремъци и ролки на 150к също.
- Смяна на масло на автомата на 150к
- Сменени преди и задни дискове и накладки на 160к с АТЕ
- Дословна смяна на масло на всеки до 200 моточаса (средна скорост и изминато разстояние) Маслото е само Yacco PSA B71 2312, което е за този двигател. Личен опит, по-добро от " Тотал" .
- Сменен акумулатор с Bosch AGM 70 Ah преди една зима.
- Напълнен АдБлу резервоар преди ~5000 км.
- Оправени няколко теча на масло по мотора.
- Сменена ръчна спирачка.
- Наскоро смених горния тампон на двигателя, който беше започнал да се цепи.
- Преди 1к км смених отново ремък и ролки, понеже започнаха да шумят и им дойде времето.
- Един път се наложи да лепя гума : )
- Това което всеки път правих като се качвах в тази кола е да се наслаждавам освен всичко друго : )
Колата е поредния Ситроен в семейството след като си доказа надеждността и икономичността. Автоматикът е Aisin японски шест-степенен, който се слага и по Тойота и Волво.
Използвах я предимно извънградско, където всеки себеуважаващ се дизел се чувства най-добре. Основно направление София - Варна. От време на време и обиколки по чужбина. За първата година му навъртях към 50к км без никакви проблеми.
Като екстри, отбелязал съм ги с това което сайта разполага. Освен, че е с по-мощния вариант на този доказал се 2. 0 ХДИ двигател, автомата е също много плавен, бърз и адекватен. Разполага с предостатъчно мощност да изпреварва колона коли. Колата седи много стабилно на магистрални скорости. Обул съм я с два чифта летни и зимни Michelin, като са на отделни джанти. Давам ги и тях заедно с колата.
Това което е голяма глезотия и го има само в последните две години от този модел, които са със SMEG_PLUS е вградения CarPlay. Блутута на колата също доста добре работи с телефона и колата има приложение в телефона, с което също могат да се следят различни неща за нея.
Ето и останалите екстри все пак:
-Климатроник / двузонов климатроник
-Полу-кожен салон
-Акустично предно стъкло
-Екран / тъчскрийн
-CarPlay
-Bluetooth / hands-free
-Навигация
-USB / AUX входове
-Парктроник (преден + заден)
-Система за аварийно спиране
-Контрол на мъртвата зона
-Паркинг асистент
-Круз контрол / Темпомат / Лимитер
-Система за следене на налягането в гумите
-ESP / ABS / множество въздушни възглавници
-Хидропневматично окачване
-Старт/Стоп (не със стартера)
-Регулиране на височината
-Спортен / комфортен режим на возене
-Алуминиеви джанти / леки джанти 17ки оригинални
-Два чифта гуми на джанти
-LED завиващи фарове
-LED дневни
-Сензори за осветеност / дъжд
-Ел. огледала
-Електрохроматично огледало за задно виждане
-Сервизна история
-Активно автокаско към Булстрад оценена на 36000 лв.
-Ключове (две / резервен)
-Приложение на телефона
С колата никога не е теглено! Няма теглич! Въпреки, че ще се справи добре с каравана.
ДПФ-а е в отлична форма (87% живот според диагностиката). Карал съм я само и единствено с Shell V-power дизел.
За да не се каже, че само я хваля колата, като бъдещи разходи съдейки по историята на колата ще се наложи да се допълни Eolys течност (тя е различна от АдБлу). Разбира се според карането ще се наложи и ангренаж и водна помпа след 30к км. Има си няколко забележки отвън, стандартни за кола, която се ползва. Зимните гуми имат още един-два сезона живот в тях. И последно има една пластмаса в купето, която от ден 1 ме дразни от време на време и така и не мога да разбера от къде се чува : )
Причината поради която искам да се разделя с тази сбъдната мечта, е че имам втора кола. Ситроенът само седи в последно време, след като ми отпадна нуждата от честите ми пътувания извънградско и в крайна сметка реших, че не е хубаво колата да става паметник, а не искам да ѝ причинявам къси градски пътувания и да я амортизирам, като имам втора по-амортизирана кола. В крайна сметка ми е трудно да поддържам две коли едновременно, още повече да ги карам едновременно : )
Да не удължавам излишно описанието - ако си търсите един много надежден, различен, уникален, удобен, тих, спокоен, икономичен автомобил, поддържан дословно от инженер по професия ентусиаст на марката и сте готови да си впишете името в талона и ключовете (2 бр. ) в джоба срещу обявената сума (като разбира се цената подлежи на разумен коментар след оглед).
Ще се радвам да се чуем на посочения номер! Ситроена и аз се намираме в Младост, София. Отговарям също на Вайбър ако ви е по-удобно. Имам още снимки, но сайта има лимит. Може по всяко време да се чуем и да се уговорим за оглед както и в сервиз по ваше желание!
Автокъща Кентавър
Безопасност
Автоматичен контрол на стабилността
Адаптивни предни светлини
Антиблокираща система
Въздушни възглавници - Задни
Въздушни възглавници - Предни
Въздушни възглавници - Странични
Ел. разпределяне на спирачното усилие
Електронна програма за стабилизиране
Контрол на налягането на гумите
Парктроник
Система ISOFIX
Система за защита от пробуксуване
Система за подпомагане на спирането
Други
Напълно обслужен
С регистрация
Сервизна книжка
Екстериор
4(5) Врати
LED фарове
Лети джанти
Металик
Халогенни фарове
Защита
Каско
Централно заключване
Интериор
Кожен салон
Комфорт
Auto Start Stop function
Bluetooth \ handsfree система
USB, audio\video, IN\AUX изводи
Адаптивно въздушно окачване
Бордкомпютър
Датчик за светлина
Ел. Огледала
Ел. Стъкла
Ел. регулиране на окачването
Ел. усилвател на волана
Климатроник
Мултифункционален волан
Навигация
Регулиране на волана
Сензор за дъжд
Система за контрол на скоростта (автопилот)
Стерео уредба
Хладилна жабка
Контакти с продавача /Частно лице/
0886630617
ИЗПРАТИ ЗАПИТВАНЕ КЪМ ПРОДАВАЧА
captcha
ИЗПРАТИ ЗАПИТВАНЕТО

Citroen C5 2.0 BlueHDI 180 HydroActive III+ PARIS
Обява: 11759269914007230

Намира се в гр. София
7 925.02 €
15 500 лв.
История на цената

Не се начислява ДДС
0886630617
/Частно лице/ Изпрати E-mail до продавача
ЗАПАЗИ ОБЯВАТА
Още обяви в mobile.bg
oбяви за коли Автомобили и Джипове Citroen C5Citroen C5 2.0 BlueHDI 180 HydroActive III+ PARIS
Следвайте ни в: