Допълнителна информация
Здравейте, продавам си колата след дълги, плавни, спокойни и изключително приятни пътувания благодарение на нея. Служи ми вярно и безотказно за последните две години от както я внесох от представителство на Ситроен в Париж. Аз съм втори собственик след като е върната от лизинг при навършването ѝ на 5 години. Мой познат (не джамбазин) ми я докара до България. Имам фактурите и документи като история на колата.
Хидроактивното окачване е чара на тази кола и я прави това което е. Като част от сервизната история, сферите и хидроцилиндрите са сменяни преди три години. Абсолютно безпроблемно и здраво окачване по мои лични впечатления, което в друга кола на пътя за съжаление повече няма и да се намери с подобно ниво. Този модел Ситроен е последния който се използва тази патентована от французите технология, която дори Rolls-Royce са използвали в техните коли! От следващите поколения вече заменят хидропневматиката с въздух за съжаление. Колата е последна година производство за модела.
Но да не запълвам с глупости обявата, по-техническа гледна точка нещата които съм правил по колата са:
- Смяна на ангренаж, водна помпа и антифриз на 150к
- Смяна на ремъци и ролки на 150к също.
- Смяна на масло на автомата на 150к
- Сменени преди и задни дискове и накладки на 160к с АТЕ
- Дословна смяна на масло на всеки до 200 моточаса (средна скорост и изминато разстояние) Маслото е само Yacco PSA B71 2312, което е за този двигател. Личен опит, по-добро от " Тотал" .
- Сменен акумулатор с Bosch AGM 70 Ah преди една зима.
- Напълнен АдБлу резервоар преди ~5000 км.
- Оправени няколко теча на масло по мотора.
- Сменена ръчна спирачка.
- Наскоро смених горния тампон на двигателя, който беше започнал да се цепи.
- Преди 1к км смених отново ремък и ролки, понеже започнаха да шумят и им дойде времето.
- Един път се наложи да лепя гума : )
- Това което всеки път правих като се качвах в тази кола е да се наслаждавам освен всичко друго : )
Колата е поредния Ситроен в семейството след като си доказа надеждността и икономичността. Автоматикът е Aisin японски шест-степенен, който се слага и по Тойота и Волво.
Използвах я предимно извънградско, където всеки себеуважаващ се дизел се чувства най-добре. Основно направление София - Варна. От време на време и обиколки по чужбина. За първата година му навъртях към 50к км без никакви проблеми.
Като екстри, отбелязал съм ги с това което сайта разполага. Освен, че е с по-мощния вариант на този доказал се 2. 0 ХДИ двигател, автомата е също много плавен, бърз и адекватен. Разполага с предостатъчно мощност да изпреварва колона коли. Колата седи много стабилно на магистрални скорости. Обул съм я с два чифта летни и зимни Michelin, като са на отделни джанти. Давам ги и тях заедно с колата.
Това което е голяма глезотия и го има само в последните две години от този модел, които са със SMEG_PLUS е вградения CarPlay. Блутута на колата също доста добре работи с телефона и колата има приложение в телефона, с което също могат да се следят различни неща за нея.
Ето и останалите екстри все пак:
-Климатроник / двузонов климатроник
-Полу-кожен салон
-Акустично предно стъкло
-Екран / тъчскрийн
-CarPlay
-Bluetooth / hands-free
-Навигация
-USB / AUX входове
-Парктроник (преден + заден)
-Система за аварийно спиране
-Контрол на мъртвата зона
-Паркинг асистент
-Круз контрол / Темпомат / Лимитер
-Система за следене на налягането в гумите
-ESP / ABS / множество въздушни възглавници
-Хидропневматично окачване
-Старт/Стоп (не със стартера)
-Регулиране на височината
-Спортен / комфортен режим на возене
-Алуминиеви джанти / леки джанти 17ки оригинални
-Два чифта гуми на джанти
-LED завиващи фарове
-LED дневни
-Сензори за осветеност / дъжд
-Ел. огледала
-Електрохроматично огледало за задно виждане
-Сервизна история
-Активно автокаско към Булстрад оценена на 36000 лв.
-Ключове (две / резервен)
-Приложение на телефона
С колата никога не е теглено! Няма теглич! Въпреки, че ще се справи добре с каравана.
ДПФ-а е в отлична форма (87% живот според диагностиката). Карал съм я само и единствено с Shell V-power дизел.
За да не се каже, че само я хваля колата, като бъдещи разходи съдейки по историята на колата ще се наложи да се допълни Eolys течност (тя е различна от АдБлу). Разбира се според карането ще се наложи и ангренаж и водна помпа след 30к км. Има си няколко забележки отвън, стандартни за кола, която се ползва. Зимните гуми имат още един-два сезона живот в тях. И последно има една пластмаса в купето, която от ден 1 ме дразни от време на време и така и не мога да разбера от къде се чува : )
Причината поради която искам да се разделя с тази сбъдната мечта, е че имам втора кола. Ситроенът само седи в последно време, след като ми отпадна нуждата от честите ми пътувания извънградско и в крайна сметка реших, че не е хубаво колата да става паметник, а не искам да ѝ причинявам къси градски пътувания и да я амортизирам, като имам втора по-амортизирана кола. В крайна сметка ми е трудно да поддържам две коли едновременно, още повече да ги карам едновременно : )
Да не удължавам излишно описанието - ако си търсите един много надежден, различен, уникален, удобен, тих, спокоен, икономичен автомобил, поддържан дословно от инженер по професия ентусиаст на марката и сте готови да си впишете името в талона и ключовете (2 бр. ) в джоба срещу обявената сума (като разбира се цената подлежи на разумен коментар след оглед).
Ще се радвам да се чуем на посочения номер! Ситроена и аз се намираме в Младост, София. Отговарям също на Вайбър ако ви е по-удобно. Имам още снимки, но сайта има лимит. Може по всяко време да се чуем и да се уговорим за оглед както и в сервиз по ваше желание!