Допълнителна информация
Двигател D16Z6 (125к. с. ) отговарящ по vin (колата минава КАТ без проблем).
Канадка: Без мигачи в калниците, работещ автопилот, стъклен шибидах, спойлер с трети стоп и тн. . .
Джанти BSA 303 на унироял рейнспорт. Задни дискове и предни 262мм дупчени и нарязани. Пълна ревизия на спирачната система. Койловъри. Задна долна ASR разпънка. Преден мюген лип в цвета на колата. SpecD черен хаузинг фарове + амбър мигачи/маркери.
Стоков мотор с 4-2-1 изпусквател от Америка + пълна къстъм генерация, карбонов интейк на М2 моторспорт + симота филтър. Без пушене и тн.
Нов акумулатор Варта.
Кожен интериор (да, същият като на EG Sir), претапициран волан със син шев, здрав jdm къпхолдър. Ел стъкла и ел огледала. Климатик.
Конверсия към европейско лед табло в км/ч. Топка Skunk2.
Кара се с Бардал XTC 5w40 и не го пипа!
Колата стои в топъл гараж под покривало. Валидни ГТП и ГО.
EH3 (канадка) е една от най-редките модификации - jdm екстри в кола с ляв волан от завода.
Коментар, ако си донесете други джанти с гуми.