Допълнителна информация
Колата е в семейството от 2014-та, интересно рядко изпълнение като екстри и визия, километрите са реални, беше на баща ми, който имаше служебна и тази беше за лични почивки (по-рядко, защото и със служебната му даваха). Не е измита въм и вътре перфектно за снимките - с лъщене и лъскане се крият реални проблеми и изненади не рядко. На разноски на купувача я караме където кажете, дали е връщана ли не, резултата ще е не. За Фокус на почти 16 години е във впечатляващо състояние въя всякакъв аспект. Карана е основно извънградско и егр и дпф са топ. Няма никакви пушъци или натоварване. Оборотите са плавни и лесно се вдигат и в ход в движение на скорост, и на място. Върви като самолет, виждам че има само още един 2. 0tdci mk2. 5 тук, и е автоматик(жалко). 90% от 11 те години при нас е бил в гараж, когато не е на път. До 2014 беше на мото пфое Пазарджик на шефа им, ако го познавате звъннете - ще ви каже читава ши е колата Има не често срещани за модела приятни екстри(ще пропусна нещо): всички спойлери отстрани, на багажника и засната и предната броня, предната решетка с форд логото, самата предна броня е също спортна (не само спойлера, лепнат под нея). Предните фарове за замъглени, има хромирани елементи на предния капак и задния(багажника), всичко до тук и съшо нататък от описанието е заводско, колата не е правена в нечий двор с канаколит и спойлери от стиропор. Слагал съм само лед бели крушки навсякъде - вътре осветлението на тавана, както и в краката. Във външните странични огледала (осветление за локви, или welcome light не знам модерните термини), над задния рег . номер и в предните фарове за габарити. Задните червени фарове габарити са ЛЕД от завода и са така вградени в стоповете(виж последните снимки). Наложете ги с такъв форд на живо, или от снимки и започват да излизат разлилите. Беше с 18" ронал чисто бели и красиви джанти, но првди 6-7 госини още баща ми ги продаде, за да му вози по-меко.
Има посгрев на предното стъкло(с реотани, не просто с вентилацията), има електрическа печка, която накратко като запалиш на минус 10 - парното леко почва да грее след максимум минута. Не е като нафтовата печка в други коли, но пак е печка просто е ел. Работи в комбинация с подгрев на челното като приказка. Първата или 2 рата зима имаше яки студове за кратки моменти.
Жабката е хладилна - климатика духа в нея.
Заден парктроник - рядко срещана екстра за тези фокуси.
Може би най-здравия и икономичен двигател 2. 0tdci 136коня със 6 степенна ск. кутия. Върви и работи като приказка, дърпа като парен влак. Не пуши, няма никакви забележки , грешки или нещо за правене в бъдеще.
Ако на снимките липсва някоя кора нсд двигателя, батерията или багажника или друго, всичко е в гаража отстрани на колата и ще получите доста неща с нея, които не са на снимките. Зимните гуми са добри, точно за идващия сезон. За тази кола всякакви джанти вървят на ниски пари и може да си я оборудвате. Жалко, че баща ми продаде ронал-а. Вече ме е яд, че от толкова коли я карам твърде малко на година. Ако видите малко прах на снимките, е от гаража къде е прибрана. Акумулатора се махат плюс и минус и се държи на автоматично зарядно, без да се маха от колата. Седалките са полу кожа полу текстил, предните се водят спортни, волана също (с 3 спици подобно на ST).
Мога да добавя още неща, все хубави - за още - пишете или ми звъннете за оглед.