Допълнителна информация
Акорда е моя собственост от над 7 години, в което време е обслужван навреме и основно ползван за дълъг път (магистрално). Мотора е в отлично състояние, с моето шофиране почти не гори масло (Yacco 5W-40, сменям го на 8-9000 км). Въздушен филтър K&N (панелен, за многократна употреба). Газова уредба BRC, монтирана още когато я взех - работи без никакви проблеми и на газ, и на бензин като разлика в разхода на гориво практически няма. Бутилката е с полезен обем 29л. (на мястото на резервната гума). Разполагам и с оригиналната " патерица" и я давам с колата. Реглаж на клапаните последно е правен преди 3000 км, по принцип го правя на всеки 30000км превантивно заради газта. Колата е цялостно пребоядисвана преди 2 години (беше почнала да става розова), но от около година вече не е гаражна и се понатрупаха разни дребни одрасквания и т. н. , но като цяло е в много добро състояние. Заводски Type S пакет като единственото, което съм добавил е малкия лип спойлер на багажника. Задните стъкла са фолирани с висок клас фолио Llumar (5% пропускливост). Претапициран кожен волан с червени шевове. Лети джанти Enkei Penta 17" които са в добро състояние, но гумите са вече за смяна. При интерес разполагам и със зимен комплект гуми с джанти (16" от Civic 7ма генерация), но и там гумите са за смяна преди сезона. Aftermarket алармена с-ма, като съм си извадил и втори ключ (нямаше като взех колата). При последното обслужване е рециклирана хидравличната помпа (беше почнала да изтърва) и е сменена течността. Още като я взех беше сменен и маркуча за високо налягане на хидравликата и оттогава е нямало проблеми с него. Сменени актуатори (машинките за прозорците) на предните 2 врати. Сменени баласти на ксенона. Споменявам ги понеже са проблеми, от които доста акорди страдат, а в случая са отстранени.
Имам подробна история на всички направени разходи и мога да ги предоставя при интерес. Моля търсете ме на посочения телефон след 18: 00ч.