Допълнителна информация
Колата е безкомпромисно поддържана и обгрижвана с много любов и е в перфектно състояние. Кара се постоянно. Recall-а е правен в официалния сервиз на Тойота, останалото в при Тенчо в сервиз Субару 1040.
Прилагам пълна сервизна история и документи за всички ъпгрейди и покупки(и стикерите). Внесена е от Германия през 2017-та, аз я имам от тогава.
Европейската версия(а не постен щатски FRS) с всички екстри за модела без подгрев на седалките и TPMS.
Списък с ъпгрейди и неща:
Tomei Expeme UEL колектор - с неравна дължина на тръбите, т. е. има subaru rumble, но не е прекалено шумен.
Tomei Expreme Overpipe
Карбонови синхронизатори на скоростите от Verus Engineering - Verus Carbon Synchro Kit - FRS / BRZ / 86
NA Remap от Fensport UK с лиценз за Ecutec Pro EVi(хардуер и софтуер) - 2 карти, добавени launch control, автоматично подаване на междинна газ при смъкване на предавка, full throttle shifting
Чисто нови накладки EBC Yellowstuff и дискове EBC USR
2 комплекта джанти - Sparco DRS Bronze 18 и Enkei Shogun FF 18
Фарове Vland - с автоматично регулиране, sequential мигачи
Led Стопове Valenti, sequential мигачи
Led Стоп за мъгла Valenti, центъра мига при спиране
Лед мигачи с габарити
K&N филтри - въздушен и купе, по 2бр, за да не се чака да съхнат + к-т за пране
Озвучаване - Мултимедия Pioneer, колони Audison Prima APK 163, усилвател Herz, субуфер Herz в специално изработена кутия в нишата на багажника, шумоизолация на врати, всичко правено от Авител
Камера за задно виждане
Зимни гуми Continental TS 870 P
Летни гуми Michelin Pilot Sport 5
Каско, Гражданска валидни и преглед до 09. 2026
Регистрирана е в София по адрес. Номерата са варненски, защото си запазих номера.
Допълнителен имобилайзер
Направен recall в Toyota за пружините на клапаните, тук не очаквате проблеми.
Нови оригинални задни амортисьори
Резервна гума - патерица(оригинално има само спрей).
Заводски екстри - дневни светлини, автоматични фарове, cruise control, климатроник, подгрев на огледалата, ел. прибиране на огледалата, LSD диференциал и т. н.
Колата е ъпгрейдвана с конкретната идея да остане с атмосферен двигател като с въпросните ъпгрейди е излекуван torque dip-a и се превръща в абсолютно различен автомобил, в сравнение с оригиналния сетъп.
Оправени са стандартните проблеми за модела - драскането на стъклата на вратите(има следи), проблемът с кормилната рейка и др.
Съхранявана е само в гараж.
Към нея вървят и неща, които не ползвам: два чифта фарове, оригиналните стопове, заден стоп за мъгла, чисто нова оригинална cat-back генерация с накрайниците, оригиналните колектор и overpipe и разни други дреболии.