Допълнителна информация
Мазда 6 / 2. 0 дизел / 6-степенна механична кутия / 2006 година
Колата е внесена от централна Италия през 2019 г. на 173 000 км и оттогава съм първи и единствен собственик в България. През последните 4 години почти не се кара поради наличието на по-практични и удобни автомобили в семейството - обяснява малкия пробег от 2021 година насам. Автомобилът е в прекрасно техническо и визуално състояние и винаги е бил обгрижван и поддържан навреме и с качествени части. Винаги е съхраняван в гараж и не е прибиран мокър. През последните 4 години не е изкарван в мокро време и през целия зимен сезон. Винаги е поддържан чист, за да бъдат съхранени максимално лакът, боята и купето от потенциални корозии. Налични са фактури за всички манипулации, правени през последните 6 години. В момента пробегът, който отчита таблото, е ~243 700 км.
Последни извършени обслужвания/ремонти:
25. 09. 2024 г. - 242 744 км - смяна на масло и филтри
17. 06. 2024 г. - 241 614 км - преглед и ревизиране на окачването
15. 09. 2023 г. - 238 459 км - смяна на масло и филтри, подмяна на ангренажен комплект, водна помпа и пистов ремък, подмяна на компресора на климатика, почистване на цедката на картера
25. 05. 2023 г. - смяна на акумулатор
25. 08. 2022 г. - 231 734 км - смяна на масло и филтри, преглед и ревизиране на спирачки
Разполага с активна гражданска отговорност, преглед (ЕВРО 4/ЕКО 3), винетка и автокаско. Налични са два комплекта джанти с гуми: оригинални алуминиеви 17-ки с летни гуми Nexen от 2023 година, на не повече от 5000 км, и оригинални алуминиеви 16-ки със зимни гуми Lassa от 2019 година, които въпреки възрастта си имат доста оставащ грайфер, тъй като почти не са ползвани.
Преди зимите на 2019 и 2021 година купето на автомобила, окачването и всички кухини са третирани с противокорозионна защита. През двата зимни сезона, в които колата е използвана, солта е била измивана веднага след всяко пътуване. Корозиите по купето и окачването са минимални повърхностни точки. При интерес може да бъде изпратен обстоен клип на пода и окачването.
Визуално има дребни забележки и драскотини, които не са описани към каското и могат да бъдат заведени като щети и оправени. Снимки на всички забележки могат да бъдат изпратени. Предната броня е заменена с pre-facelift след удар със заек. Колата не е претърпяла други инциденти. Цялостно полирана преди 4 години. Фаровете са полирани и защитени с фолио преди 3 години. Поставено е фолио 5% на задните стъкла.
Софтуерно и механично са премахнати EGR и DPF, за да бъде предотвратено запушване и пълнене на маслото с дизел. На мястото на DPF-а е поставено резонаторно гърне. Софтуерът е мапнат - колата върви по-леко и дава страхотен разход.
Автомобилът разполага със следните екстри:
Автоматични фарове
Автоматични чистачки
Автоматична климатична система
Мултифункционален волан
Бордови компютър
Автопилот
Заден парктроник
Фабричен ксенон на късите, оборудван с Osram Night Breaker
Автоматично нивелиране на късите светлини
Дневни светлини
4 автоматични електрически стъкла
Електрически регулируеми огледала с подгрев
Keyless отключване и запалване + функция за автоматично заключване при отдалечаване от автомобила
Кожен салон с подгрев на предните седалки
Електрическа шофьорска седалка с памет
Озвучителна система Bose с 8 колони, усилвател и субуфер в резервната гума
Bluetooth за музика и разговори, AUX и USB
CD changer за 6 диска
Печка, която се включва автономно след запалване под определена температура
Щори на задните врати
8 въздушни възглавници
ABS
ESP
ISOFIX
и още неща, които със сигурност изпускам.
Причината за продажбата е липсата на време и нежеланието ми да гледам как колата седи и хваща паяжини в гаража. При интерес моля звънете на посочения номер след 17: 00 ч. или пишете по Viber.