Допълнителна информация
Една от последните F32 440i, произведена - 26. 06. 2019г.
По талон - 02. 01. 2020г.
Пълна сервизна история, без никакви належащи ремонти, течове, шумове, тропания, приблъсквания, скрити проблеми, тресене и тн. Наличен CARFAX. Без никакъв разход на масло. Обслужена, кара се с масло 0W40, почистен и смазан въздушен филтър (давам комплекта за почистване). Чисто нов акумулатор на Bosch AGM Start/Stop. (старт стопа е изключен, но може да се пусне)
По колата има доста външни модификаци като алуминиев М4 GTS преден капак. Maxton Design V. 1 преден лип (давам втори, различен). Добавки по праговете. Хромирани М бъреци (давам втори комплект, чисто черни). М капаци на огледала. Задна М перформънс добавка.
Спойлер на багажника от истинки карбон. DRL модулите са подменени с жълти такива (давам и оригиналните ако желаете ангелските очи да светят отново в бял цвят). Джанти 19 цола стил 825М, обути с гуми 245/40 отпред и 275/35 отзад, дот24. Колата е с изцяло преправена генерация от турбото назад. Крайното гърне е сменено, поръчкови накрайници от неръждаeма стомана, премахнати са резонаторите. Автомобила все още има супер плътен, но по-силен звук, който кара всички пешеходци по улицата постоянно да се обръщат.
Колата има къстъм софтуер, направен в GARAGE34 - Стара Загора. Добавена е също Pops & Bangs карта. Кара се само на Shell 100 октана. По-ранно отваряне на термостата и всичко друго нужно, за да поддържа автомобила хладен и безпроблемен след сериозно каране. Има поставен даунпайп, Gen2/Supra горивна помпа за високо налягане, по-студени свещи на NJK, Cold Air Intake на CTS Turbo, къстъм Stage 3 софтуер на скоростната кутия с пуснат Drag Mode, оптимизирани Shifting Point-ове, увеличено налягане и много други неща. Автомобила е малко под 500 конски сили, около 650NM. Най-добри времена, постигнати от мен с драги на 7 градуса външна температура:
60ft - 2. 02s
0-100 - 4. 45s
100-200 - 8. 72s
1/4 миля - 12. 16s
1740кг с мен вътре.
Като екстри има почти всички опции като разбира се последен модел ID6 Evo като на първите G серии с тъчскрийн екран и джойстик. Всички възможни копчета до волана, всички копчета по седалките, с надуване. Кейлес с отваряне на багажник с крак, камера за задно виждане, парктроници отпред и отзад. Асистент за смяна на ленти с вибриращ волан. Асистент с камера, която следи и сигнализира за пешеходци и автомобили отпред. Асистент за сляпа точка на огледалата. Хед ъп дисплей, който показва музика, ограничение за скорост, навигация, темпомат и тн. Най-високата опция за музика, разпознаване на пътни знаци, датчици за температура и налягане в гумите. По колата са кодирани доста неща като най-важното е Fullscreen Carplay. Други кодирани дреболии са например М перформънс лого на мултимедията, на централното табло и на хедъпа, крушки под вратите с М логото и много други глупости.
Автомобила се съхранява 24/7 в гараж, минимални забележки, останали още от пристигането си от Америка, Тексас. Внесен е от мен чрез фирма MOST AUTO в края на 2024г. Като разход на гориво съм го свалял до 7, 4/100 за 350км извънградско. Качвал съм го до над 30/100 градско. За всякакви въпроси моля пишете на вайбър, там мога да изпратя още поне 500 снимки и клипове на колата. Абсолютно задължителен коментар на цената след оглед, възможност да повозя, всеки по всяко време на денонощието. Причината за продажба е единствено, защото ми омръзна.