Допълнителна информация
Бях свалил обявата заради малък проблем който трябваше да се отстрани . Качвам на ново с подробно описание и повече снимки.
Така , колата е внесена от Швейцария (не от мен ) след закупуването и започнах да я стягам но рязко ми се промениха приоритетите . Ето една част от нещата които свърших :
2 броя лагер главини
Задни носачи , болка за модела , няма да се занимавате с тях .
Маншон полуоска
Рециклиране задни апарати
Ремонт пасажерско огледало
Сменени свещи
Нови предни дискове с накладки ( Брембо/Текстар)
Зимни гуми
Рефлашнат софт на радиото , добавяне на оригиналния AUX
Цялостно обслужване (всичко което се обслужва . И да , кутията също ! ! ! )
4 чисто нови амортисьори Каяба , старите са IDS пазя ги ако някой иска да си ги рециклира и качи пак .
Сменени ОРИГИНАЛНИ бубини
Добавен подгрев отзад
Отремонтиран Ел. Багажник ( продадоха ми я с неработещ )
Сменени две сонди на катализатора , катализаторите са проверени с камера , на място и в отлично здраве ( поне на пръв поглед)
Цялостно прегледани / отремонтирани турбо пътища от филтърната кутия до изхода .
Сменен маркуч картерна вентилация с нов оригинален с работещ клапан !
Добавени задна добавка Ирмшер с гърнетата за нея , редки и ценни .
Както и безброй малки неща които съм свършил с времето в което е в мен .
За парите които съм набил в нея даже няма да коментирам , правил съм си я за мен и не съм търговец !
Сега какво трябва да си направите вие :
Наближава смяна на маслото , ако се застои в продажба това ще се свърши навреме .
Едното каре чатка , не смятам да го правя . Ако се скъса докато е в мен ще се купят две нови полуоски , до този момент ще върви така защото и правя по 50 км на седмица .
От време на време святка чек p0420 (намалена ефективност на катализаторите)
Възможно е във вътрешността да са се компрометирали което води до това , на външен вид изглеждат като нови . Ако се задържи ще и се изработи downpipe а катализаторите ще бъдат запазени в оригинален вид за следващия собственик, за да може той сам да прецени какво ще прави .
Единия фар понякога събира конденз ако се задържи , двата ще бъдат рециклирани.
Трябва да се смени и една ролка или ролката на генератора , ще се сменят със смяната на маслото .
Има някакви паркинг щети по купето некадърно заличени от търговеца от който я купих .
Давам цялата информация за да знаете състоянието на автомобила и няма да блъскате път напразно.
Кутията сменя толкова мазно че сами не вярвахме като я купихме , грижливо обслужена за да запазим перфектното и здраве ! Мотора върви перфектно , точно като за 250 коня които вече нямат никакъв смисъл с безбройните камери . . . Разхода е градско 14 , извън града съм я свалял на 9 с ограниченията . Купувал съм я с много мерак и ремонтирал с любов . Излишно е да казвам че съм ходил само да магазина с нея защото ще е лъжа . Не , давал съм и честа газ и съм раздал доста бинокли на месните рейсъри . Не се е случвало да повозя някой без да видя усмивка на лицето му като и задам всичката газ . Казах газ , няма газова докато е в мен няма и да има !
До тук с хвалебствията , все пак си е треторазрядна марка и вече стар автомобил но поне е расов . Аз съм фен на Опел и приемам бартер единствено за друг Опел , но трябва да е равностоен ! Без дизели !
Предпочитам да се свържете с мен на Вайбър за да мога да ви изпратя клипче как работи , как върви и всичко нужно без да се налага да си губим време . Проверка с диагностики е възможно но само пред погледа ми ! Важно за test drive-a kолата се гледа на студен мотор(за да чуете как работи студена) , дава и се газ на горещ мотор и кутия . Нямам идея дали километрите са реални , давам рама за да си я проверите при сериозен интерес.
Предпочитана кола за батер - Астра G седан , комби , bertone с мотори LET, LEH както и другите стари класики от марката с равностойна цена !
Договорки са възможни но няма да я дам без пари . Подарявам с нея , старите решетки , Ел багажник за части , ако купувача е от феновете ще подаря и пасажерско затъмняващо огледало . За повече инфо на телефона или на Вайбър .