Допълнителна информация
Здравейте, продавам следния автомобил, а именно BMW 330i (231 коня), автомат, само на задно. По автомобила не са пестени пари, средства и време, както ще се убедите ако прочетете всичко написано и разгледате снимките. Накратко за екстрите на автомобила с които е излязъл от завода:
-оригинален М-пакет
-автоматична скоростна кутия (ZF 5hp19)
-DSC
-електрически кожен салон Рекаро без скъсано и протрито
-подгрев на предните седалки и страничните огледала
-парктроник
-електрохроматично огледало
-климатроник (напълнен и работещ климатик)
-Shadow line
-автоматични фарове
-система за измиване на фаровете
-голямата навигация с български език
-4 ел, прозореца
-падащ подлакътник на задните седалки
-smokers package (в колата не се пуши)
-CD changer за 6 диска
-light пакет (осветление в краката на водача и пасажера)
Доработки:
-алкантара на лайсните и волана
-лед километраж
-M-style капаци на огледала
-двойни бъбреци
-затъмняващо фолио на задните прозорци
-прозрачно UV фолио на предните прозорци
-изцяло рециклирани фарове с Bi-led система на късите и лед крушки на дългите
-led angel eyes
-лед мигачи
-нови халогени с лед крушки с лупи
-нови говорители на Herz в купето и бас каса ALPINE в багажника (това на шофьорската седалка е дистанционното за бас касата)
-изцяло рециклиран и обновен аудио модул
-инсталиран Bluetooth модул в аудио модула на автомобила
-air intake
-спортни изпускателни колектори/хедърси Schmiedmann high flow Sport manifold
-разпънка над двигателя
-light модул с функция за посрещане и изпращане
-отделна аларма, която автоматично вдига прозорците ако са отворени
-махната виско перка и заменена с електрическа
-софтуерно намалена работна температура на двигателя (KBG Remap)
-газова система с бутилка на мястото на резервната гума
-раздвижни щанги/носачи за кембър на задния мост
Сменени части:
-акумулатор
-алтернатор
-предно стъкло със сенник
-воден радиатор + казанче за антифриз
-водна помпа
-датчик ниво антифриз
-термостат
-всички биалетки и тампони на стабилизиращите щанги
-задни амортисьори (SACHS) + тампони
-задни пружини
-задни носачи с настройка за кембър
-предни амортисьори(BILSTEIN) + тампоните на макферсона
-преден спирачен апарат + предни спирачни маркучи
-предни и задни дискове + накладки
-свещи, бобини
-гарнитури на капака на клапаните и на картера (вече не тече и капка масло)
-задни стъклоповдигачи
-рейка (рециклирана)
-вътрешни и външни накрайници + прашници
-хидравлична помпа
-казанче за хидравлика
-обтяжна ролка, паразитни ролки
-ремъци
-подменена виско перка с електрическа такава
-диса клапа
-климатичен радиатор
-дехидратор
-полиуретанови тампони на диференциала
-тампони на заден мост
-гумено каре на кардана
-гарнитури на изпускателните колектори
-чисто нови гуми
-диса клапа
-стопери на врати
-рециклиран радио/аудио модул
-газов изпарител и маркучи
Сменени флуиди:
-масло на диференциал
-спирачна течност
-хидравлично масло
-антифриз
-двигателно масло (XADO 5w50)
-фреон
-скорости
Автомобила е при мен от почти две години и смятам, че е време да се разделя с него и да започна следващият проект.
Сменените части са толкова много, че със сигурност забравям нещо.
Цената е такава заради всички части които смених откакто я имам и са на стойност над 13 000лв.
Автомата превключва идеално, окачването е стегнато, двигателя работи безпроблемно без харчове или течове на масло. Работи перфектно както на газ така и на бензин.
Единствените проблеми на колата са напъпилата боя на задните калници, лекото натиснато на пасажерската врата и задния калник и падналият лак на предния капак. Ако случайно нещо по-конкретно Ви интересува питайте смело!