Допълнителна информация
! по талон е 518!
Здравейте, ще почна директно с подобренията:
Колата в момента е с м50б25 без ванус на около 2000км след основен ребилд, няма газ. Освен мотора е сменено всичко което е различно - големия мост, дебелите щанги от 25цата, спирачни апарати, zf 5 степенна кутия
Щпер, също след основен ребилд (3. 22 или нещо подобоно, не си спомням точно). Преди около 4000км е сменяне ЦЯЛОТО окачване - всички тампони, щанги, биалетки, кормилни накрайници ( почти всичко е лемфьордер) в момента е със жълти конита, регулируеми, и черни айбах пружини. Джантите са LM technic, 8. 5ж на 10. 5ж. Предните гуми са чисто нови
Мтех 2 волан, претапицитан с м-шев. Ръчно кожено рекаро, шити кори.
Колата няма ръжди и/или гнило, седи основно в гараж и не се кара. Като забележки - нуждае се от боя защото е пандал лака и има дребни забележки, има някакво леко прекъсване в ниските което най-вероятно се дължи на някой кабел някъде, не съм се занимавам да го търся защото не ми пречи.
Технотест може да мине, имам документите на донора и както упоменах всичко различно между двете купета е сменено. Не съм го минал понеже не ми се е налагало
Към колата купето от донора с каквото е останало към него ( води се " съхранява се в частен имот" ), м40ковия мотор, кутия и генерация, голям борд, голям километраж, круиз контрол ( целите системи с инсталациите за тях и панелите за тях) и още дреболии.
Общо взето колата е много приятна, правена е с много любов и внимание в течение на доста години, макар и по-твърдичко, вози изключително приятно, а в завоите е като залепена. Има възможност да се настрои както е угодно.
Сигурно забравям нещо, ако имате въпроси, обадете се.
Бих обмислил бартер само за нещо интересно, за предпочитане с доплащане от моя страна.