Допълнителна информация
Автомобила успешно е преминал ТЕХНОТЕСТ с М50 двигател!
Автомобила е в перфектно техническо състояние с козметични забележки нормални за годините си НИКОГА не е била кърпена до момента има обичайните за Е30 забележки в багажника 2-те корита отляво и отдясно са тръгнали да ръждясват!
Накратко платформата разполага със следните неща:
Двигател от 525iх Е34 192кс. (никога не каран на ГАЗ) 2 смукателни вала и ремап до 7300 оборота, плетени колектори неръждавейка, стокова 325 генерация, 240мм съединител LUK в перфектно здраве малка гетраг кутия с Шорт шифтър.
Окачване BMW E36 5х120 шенкел/носач/рейка (работеща хидравлика) без течове, регулируемо окачване JOM, дискове и апарати BMW E46 300мм. , отзад мост Е36 COMPACT със съответно същите дискове и апарати, голям ШПЕР диф. тип 188, джанти BBS RC090 17 4X9J.
Интериор цялостно претапицирани кожени РЕКАРО седалки отпред/отзад, М-тех волан, черен таван с РАБОТЕЩ шибедах, ЗДРАВО добре изглеждащо арматурно табло с 6цил километраж, перифектни кожени кори и т. н.
Според мерака на новия собственик също така към колата бих могъл да добавя отделно закупени части:
М-техник 2 пакет съдържащ
(предна/задна броня + добавките, лайсни за врати/калници, заден спойлер)
Предна/задна Разпънка
Още един двигател М50 оборудван (газов инжекцион)
Скоростна кутия ZF 5-степенна 328i
Лек маховик комплект М50 с керамичен диск
И др.