Допълнителна информация
Сменен съединител и маховик на 220 х. км. Автомобилът е купуван като нов в България, втори собственик съм от 2016 г. и не съм сменял табелите. С шасито и регистрационния номер всеки може да провери километрите и да проследи застрахователната история, КАСКО-то е в Армеец. Съхранява се в закрит паркинг, добавил съм скорошна снимка и се ползва като втори автомобил на семейството.
Газовата уредба е Ланди Ренцо и е монтирана през 2017 г. , обслужвана само в официалния сервиз на марката. Колата е на газ и по талон. Газовата пасва идеално и съм изминал над 100 х. километра без проблеми. Сменени инжектори на газовата преди 15 х. км.
За който не е запознат, този двигател на ВАГ групата е проектиран и произведен да изразходва масло. Разходът на моя е литър на 2000 км. , което отговаря на нормите на производителя. Обслужих автомобила на 221 х. км. с филтри на Хенгст и масло Авено 5w40. Втори комплект гуми с оригинални джанти. Има пукнатина на задния десен стоп, която може да не се види от снимките. Ще го сменя, когато намеря малко повече свободно време и успея да го заведа по Каското.
Ако си направите една обикновена сметка, цената на автомобила 13 900 - 3000 за газова уредба - 2200 за нов съединител и маховик - 200 за обслужване - 500 за втори комплект гуми и джанти = 8 000 лева т. е. в сравнение с друг подобен автомобил все едно цената е 8 000. В допълнение автомобилът има активно Каско, данъка е платен до края на година, а винетката е до февруари 2026 и ГО е до 2026 г. Обновявам постоянно описанието с пробега и информация, която ми се струва важна : )
PS: Миналата седмица направих 800 км извънградски преход и разхода от пълно до пълно на бутилката беше 95 лева. Бях позабравил колко е евтино на ГАЗ : )