Допълнителна информация
Регистриран и обслужен автомобил.
На реални и доказуеми километри
Маслото на двигателя се сменява на 5000км-7000км с масло Castrol 5w-30
Сменен ангренаж INNA преди-8000км
ОЕМ масла на раздатки, диференциали и скоростна кутия преди-8000км
Спирачни дискове Rotinger с накладки Galfer преди-8000км
Като тунинг колата разполага с
Портната глава с плътни клапани FIA
Ковани биели FCP
Ковани бутала ZRP 82. 5 CR 9. 6: 1
Двоен хибрид правен от Петър от Шумен
Оригинален интеркулер Wagner Competition
Генерация ф70 от край до край с крайно гърне Милтек, поръчвано от Англия
RS4 клапан
Помпа за високо налягане Vis Motorsport
Зъбчатка за изолирането на балансиращите валове Vis Motorsport
ACL Биелни и основни лагери
ARP шпилки на главата
Интейк Ramair ф90 с KN филтър
Помпа в резорвоара Bartek 340л
Съединител Sachs Performance
Колата е настроена в SSG от Влади Евтимов преди 2 години, има изкарани 406кс и 612нм на 1, 85 пик и 1, 7 холд
Flat shift
Launch control
Джанти Tomason tn25 Superlight 8, 7кг
С чисто нови гуми Bridgestone Potensa Sport 225/40/18 дот25г
Може да изпускам нещо.
Имам снимков материал за всичко което е правено по автомобила.
Автомобила го притежавам от 3 години и винаги е обслужван безкомпромисно с най-скъпите части на пазара. Няма част която да не е подменена гарнитури, гумички и т. н
Колата до момента е стъпила над 35000лв. Колата има нормални дребни забележки за годините си. Коментар на цената само на място.