Допълнителна информация
Колата е във добро съснояние за годините си има външни забелешки. Но както при всички и е време да се продава , мотора е напълно обслужен ; сигменти , гумички , опръстени, гарнитурки напасване на клапани , лагери биелни/основни, всичко което се сетите. Код на мотора AGU. БЕЗ ДОКОМЕНТИ НА МОТОРА Е ! !
- туинскроу турбо Td05hr-16g6-10. 5t със маслено и водно охлаждане, свалено от мицубиши ево.
- туинскроу колектор , обвит във термо лента.
- даумпайп на ф70 и генерация на ф70. Даумпайпа е овит в термо лента и е с фланец към генерацията за по лесен демонтаж и монтаж. Има и крачета/разпънки за по голяма устойчивуст и усуквания. Има и направена резба за монтаж на сонда ако мапера исса да монтира своя сонда при настройка.
- глава и валове ADR големи портове
- турбо пътища от турбото тръгва на ф50 преминават на ф63 и след кулера минават на ф76.
- по-голям дросел със премахнати гърбици зад клапата за по-добър респонс от педала и реакцията на колата, разбирасе и оголемен е входа на всукателя заради по-големия дросел.
- за сега е с оригинални дюзи ат с3 8л 386сс със 4 баров регулатор. Със преходници защото както знаете те са по-къси и нестават за директен монтаж и без преправка на рейката или преходници.
- бутала от audi s3 8l
- ковани биели Maxspeeding
- основни лагели АС
- биелни лагери king racing
- интеркулер 600/300/65 вход и изход на ф63.
- блоу офф
- съединител 240мм
- 6степена дизелова кутия със по-дебели полуосси от заводските.
- автърмаркет спортни седалки , със преправени шини за директен монтаж на оригиналните шини на купето.
- АЕМ широколентова ламда сонда.
- буст метър
- трилъчев рязан волан със ръбове
- спортно окачване (сини прожини / жълти амортесиьори -нямам спомен каква марка са)
- монтирани по-големи говорители на корите на вратите пайнер както и паюнери на задвата кора
- АТЕ предни нарязани дискове
- тъмно сив таван
- два чифта джанти 17 ки и 16ки
Със сигурност забравям и други неща които несъм изброил по колата, при интерес мога да изпратя още снимки и инфо при запитване.