Допълнителна информация
Започвам направо с проблемите/забележките, за да не си губим взаимно времето :
1) Двигателят е M54B22, харчи масло около 800 гр/1000 км и лампата за налягането на маслото понякога премигва на празен ход (има малка вероятност последното да е от клапана за картерната вентилация). Карам я в това състояние последните 30 000 км и освен изпушването на син пушек след по-продължително спускане на скорост без газ, реално по друго не личи да има проблем, но в близко бъдеще вероятно ще дойде време за отваряне на двигателя. Кара се с масло Castrol Edge FST Titanium 5W-40 (смяна на всеки 10 000 км), но може би ако се пробва с 10W-60 ще изкара още километри преди да се стигне до скъпи ремонти.
2) Луфт и почукване във волана. Преди година е сменена хидравличната рейка с чисто нова, но това не реши проблема. Впоследствие в сервиза " откриха" , че чукането идва от каре на кормилния прът, взел съм втора употреба в добро състояние, но ще оставя на бъдещия собственик да се заеме с подмяната.
3) Забележки по екстериора (повече) и интериора (по-малко). Задната броня има удар от неспазващ дистанция на светофара автомобил. Има и леки следи от градушка по предния капак и тавана. На десния фар има малко обелен лак, трябва да се полира и пръсне отново.
Колата е произведена март 2003-та, внесена е от Швейцария през 2017-та, карана е няколко месеца тук и от 01. 2018 аз съм втори собственик в България. Взех я на 186 000 км, в момента е на 280 000 км. Според auto-records. com последния сервизен запис в Швейцария е от 06. 2011 - тогава е била на 86 000 км, след това история няма преди да дойде в България. Откакто е при мен са сменени доста неща, като най-скорошните ремонти са :
- нови накладки отпред
- нов термостат BMW OEM
- нова хидравлична рейка
- нов радиатор Nissens и разширителен съд
- нов термостат на автоматичната кутия
- нова кора под чистачките
През годините по-рано са сменени също и картерна вентилация (оригинална BMW), електромагнитния клапан на парното, нов алтернатор Бош, DISA клапа, бобини и свещи NGK, 4 спирачни диска и спирачни маркучи, бензинова помпа VDO и др. Автомобилът е обслужван основно в сервиз Mopart, a последните пъти в BMWAUTOREPAIR CENTER. Масло и филтри са сменени на 28. 12. 2024, оттогава са изминати 3000 км.
Автоматичната скоростна кутия e ZF 5HP19 и работи добре, последно е обслужвана на 190 000 км, така че не е зле да се смени маслото отново.
Всичко по колата работи - подгрев на предни седалки, автоматични чистачки и автоматични фарове, климатроник (последно е зареждан с фреон преди 3 години), круиз контрол, предни и задни ел. прозорци, ел. огледала с прибиране, мулти волан, заден парктроник. Коженият салон и таблото са поддържани с продукти на Meguiar' s. Има ISOFIX.
Газова уредба няма и не е имала. Средният разход на бензин за последните 66 000 км е 11 литра/100 км.
В момента автомобилът е с летни гуми 205/55/R16 с оригиналните си джанти Style 46. Предните гуми не са много добри - имат грайфер, но са някакъв еко модел на Goodyear и са станали доста твърди. Задните са Uniroyal RainSport3 и са прилични. Давам и 4 зимни гуми 195/65/R15 Kleber Krisalp HP3 сложени на джанти Style 13 (бирени капачки). Карани са 5 зими от ноември до март и имат още грайфер за поне 1 сезон. Резервната гума е патерица.
Има преглед до 10. 08. 2025 и Гражданска отговорност до 20. 08. 2025. Платен данък. Винетка няма. Два ключа. Изрядни документи. Задължително прехвърляне! БАРТЕРИ НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВАТ.
Kоментар на цената единствено при оглед на място и сериозен интерес. По телефона пазарлъци - НЕ. Причината за продажбата е, че си купих по-нов автомобил и Е46-цата почти не се кара. Отговарям и по вайбър ако искате да се уговорим да видите автомобила на живо, или ако имате допълнителни въпроси.