Допълнителна информация
Автомобилът е Peugeot 307 SW, с дата на първа регистрация 27. 02. 2006г. Двигателя е 2. 0 HDI, дизел, 136 к. с. , екологична категория EURO 4. Регистриран е като 6+1, но третия ред седалки липсва. Първи собственик в България, внесена е от Италия през 2016г. От тогава до сега са изминати около 90 000 километра.
Колата е в сравнително добро техническо състояние и в нелош външен вид. Има платен данък за цялата година, застраховка Гражданска отговорност , валиден технически преглед до 07. 2026г. Към нея има и втори комплект летни гуми (DOT от 2023г. , ако не се лъжа), пак с оригинални за модела алуминиеви лети джанти. В момента е с монтирани зимни гуми (DOT от 2022г. , мисля), но от повече от 7 месеца не е карана редовно. Това е и причината за продажбата.
В края на 2023г. е сменен съединител с демпфер, а през Март 2024г. са сменени ремъците, ролки, водна помпа, дискове и накладки, и други по-дребни неща по окачването. Също тогава е обслужен и климатика, който сега работи добре.
Има доста забележки по външния вид, част от които се виждат по снимките: множество драскотини по броните, драскотина и пукнатина на левия калник, дълбока драскотина на задната лява колонка, спукан ляв стоп (но напълно работещ), и др.
В интериора забележките са: паднал плат от тавана в задната и средната част на колата; скъсан плат в средния сегмент на подвижния покрив; паднал подлакътник на шофьорската седалка и сериозно протриване на плата, в зоната на сядане; протрит волан и др. Панорамния покрив работи както трябва само при отваряне. При затваряне върви само предния сегмент, другия се откопчава и трябва да се движи на ръка.
Най-големия проблем в интериора е неработещата навигационна система и съответно визуализирането на информацията от бордовия компютър. Просто в един момент спря да работи. Това е проблем и за радиото, което прекъсва и настройването на станциите не се визуализира по друг начин. Иначе самото радио работи, налични са и всички инсталационни дискове с карти и т. н.
Като цяло по колата няма ръжда и следи от тежки удари. Широк и добър автомобил е за работа, или за извънградски разходки. Поддръжката му е доста евтина, в сравнение с по-нови модели. Тази конкретна кола е поддържана в един и същи сервиз и през цялото време е държана в гараж. Продажбата е със задължително нотариално прехвърляне, като разходите са за сметка на купувача!