Допълнителна информация
Kолата е доста запазена за годините си, в мен е от декември 2015' та и от тогава колата се кара само лятото за 1-2 месеца и през останалото време е в гараж.
- Сменено масло, филтри, ангренажен комплект INA с водна помпа и обтегач, антифриз и пистов ремък.
- Сменен двигател BAM , и цялата инсталация заедно с компютъра(който беше мапнат на 260кс) от Леон Купра от Англия, ще кача снимка от дино на Леона. (оригинален беше АГУ, но по талон е без код на двигател) Линк с клип от диното: https: //drive. google. com/file/d/1j3s7JUc7sUfznC13YHZh_BaM7_ING50k/view? usp=drive_link
- Нови спирачни дискове MTEC 323мм и накладки ЕBC Ultimax.
- 4 бутални Brembo апарати oт Леон Cupra.
- Prosport Evo дигитален бууст метър ($109).
- RAMAIR въздушен филтър с преграда.
- Силиконов интейк TT Racing.
- Оригинален Forge разтоварващ клапан (£ 140).
- Двигателя е повдигнат с фланци 15мм Creation Motorsports (£ 58), с цел да не се спука картера(колата беше ниска преди).
- Short Shifter Creation Motorports (£ 55).
- Минлата година са сложени 4 нови амортисьори с нови спортни пружини TA-Technichs (свалят с 30мм).
- Нови фарове Depo с нови ксенон крушки на късите.
- Има прекарана инсталация за усилватен в багажника, сменени тонклони на вратите с Hertz.
- Прибиране на огледатала.
- Летни гуми от с ДОТ 2019' та, но нямат навъртяни километри.
Колата има козметични забележки и са следните:
- Задните калници опряха в гумите и им падна боята.
- На задната броня боята е със забележки.
- Има драскотини по вратите и една в предния пасажерски калник.
- Джантите са за боя.
- Горното уплътнение на челното стъкло е изгоряло, но не пропуска вода в купето.
- Липсва капака на тонклоната на пасажерската врата.
Сигурно пропускам някои неща, но за сега за това се сещам. За повече въпроси ми пишете на лично от Whatsapp/Viber или позвънете.
Цена: 6500лв.