Допълнителна информация
Продавам най-доброто Peugeot 407 в момента на пазара с почти всички екстри за модела и може би най-добрият двигател за модела, а именно 2. 2HDI. С какво е по-добър от 2. 0HDI? Освен с мощността си, той е с Bosch горивна система, която е в пъти по дуроустойчива от Siemens, а камоли Delphi. Отделно, че този мотор е оборудван с двубутални предни апарати и 330мм дискове (2. 0HDI е с еднобутални апарати и 300мм дискове).
Колата е в отлично състояние, с активно каско до Окромври 2025. Почти няма външни забележки. Технически няма никакви забележки, като изцяло е поддържана в Автолаборатория и там може да се види цялата й история, както и да се провери, ако желаете.
Масла и филтри са сменени преди има няма 1500км. Винаги ги сменям на около 8000км. Преди също толкова смених:
4бр. Bilstein амортисьори + пружини, колата започна да вози доста по-стегнато и приятно. (цена на части + труд 1700лв)
4бр. Подгревни свещи
4бр. оригинални селеноиди на турбините (колата е би-турбо). (700лв)
Колата е с Michelin Pilot Sport гуми на един сезон в размер 235/45/18. Само гумите са 1600лв + 500лв джанти + 200 боядисване = 2300лв, също толкова горе-долу и за зимните, които са Michelin Alpin карани една зима, пак с 18-ки, боядисани, изправени и тнт. Общо гуми и джанти: 4600лв
Колата е с изцяло рециклирани фарове - рециклиран рефлектор + вграждане на Bi-Led лазерни лупи + LED дълги и габарити. Заводски колата извади около 400 лукса светлина, в момента е на 2400 лукса, прикачил съм и клипа, и сравнение с Ауди, на което фаровете струва 12 000лв и тези светят по-силно, разбира се срещу 1700лв
Сменено масло на скоростната кутия (преди около 30 000км)- оригинално от СФА.
Сменена спирачна течност (тази година) - оригинална от СФА.
Сменен Антифриз G12+ цялостно - тази година
Акумулатор Bosch на година и половина.
Колата е със софтуер на 209 коня, с премахнах ДПФ (извадена е питата), както ДПФ/ЕГР са изключени софтуерно. Пазя питата, при желание на клиента, може да се отвори кожуха, да се монтира обратно и върне заводския софтуер.
Колата е с отремонтирани два детски проблема: клапа на климатроника (700лв) + сменена дросел клапа (300лв), сменени са и предни шарнири, биалетки, тампони на носачи и стабилизиращата щанга, както и задните биалетки. По окачването няма хлабини и нещо разбито.
Колата не пипа маслото, сипвам го и на следващата смяна е точно там, където съм го сипал предния път. Няма никакви технически забележки. През годините има много обновени/сменени неща и за всичко имам фактури.
ЕКСТРИ:
Кожен електрически салон с подгрев на седалките.
Затъмняващо се централно огледало.
Автопилот
Сензор за дъжд
Сензор за светлина
Автоматични фарове със саморегулиране и функция за измиване
Автоматични чистачки
Панорамен покрив
JBL озвучителна система с усилвател и суббуфер в багажника + CD Changer, който в момента е просто изключен и е монтиран Йотур за да може да се свързва телефона и да се пуска музика. Инсталацията + буксата на чейнджъра са си на място, ако някой предпочита дискове.
Колата е с навигация и последните карти до 2017г
Отварящ се заден прозорец
Сгъваеми и отопляеми огледала
Щори на задните прозорци
В заключение, само зимни/летни гуми + фаровете и окачването и селеноидите са 8500лв. Така че, ако сте тръгнали за кола до 4000лв и гледате тази, подминете.
Разбира се, при сериозен интерес и след оглед на място, може да се направи цена в рамките на разумното.