Допълнителна информация
Продавам Фолксваген Поло, визия GTI, бензин/газ, ЕКО 4, 1400 куб. см. , 80 конски сили, 4 цилиндъра (здрав и непретенциозен двигател на Фолксваген). Колата е купувана нова от представителството в град Плевен България през декември 2007г. Сега е на 192 000 километра, личи по състоянието и вида на колата. Климатроника работи перфектно! Газовата уредба е монтирана нова на 18. 12. 2019 година и е вписана в талона на колата. Бутилката е на мястото на резервната гума. При поддържане на 90-100 км/ч, извънградско с една бутилка газ, се изминават около 550-600 км. Среден разход около 6, 5 л/100км. Бутилката побира 39, 800 л. Градско в София гори газ около 8-9л/100км. Враца-София и обратно разходът е около 6, 5 7, 0 л/100 км. в зависимост от задръстванията. Отлични лети, алуминиеви джанти с отлични летни гуми(купувани нови от магазин). Резервна гума. Нови свещи - от февруари 2025г. Климатроник, видео медия, бордови компютър, централно заключване, ел. огледала с подгрев, 4 ел. стъкла, фарове за мъгла, автоматични дневни светлини и др. Подменен плат на тавана със черен през юни месец 2025г. Затъмнени задни стъкла и затъмнено стъкло на багажника. Платен годишен данък за 2025г. , платена годишна винетка до 10. 08. 2026г. , застраховка - платена до 12. 12. 2025г. , преглед - до 15. 12. 2025г. Монтиран е чисто нов катализатор с колекторни тръби на стойност 550лв. през декември 2024г. ВЕЧЕ НЯМА ПРОБЛЕМ С ГОДИШНИЯТ ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД И ИЗГОРЕЛИТЕ ГАЗОВЕ (може да се закара на диагностика). Двигателят е перфектен, не гори масло и не губи антифриз. От смяна на маслото, до следваща смяна не се долива масло (не се налага). Притежавам колата от 1 година и 2 месеца. Изминах около 22 000 км. Когато е във Враца - стои в гараж. БЕЗ ЛУФТОВЕ, БЕЗ ТРОПАНЕ, И Т. Н. От предишния собственик са сменени ангренажен ремък и ролки преди около 30000 км. амортисьори, пружини, дискове, накладки, бензинови дюзи и др. Имам фактури от сервизи за тях. Маслото и филтрите са сменени преди 2000 км.
ЗАБЕЛЕЖКИ: Не работи камерата за заден ход.