Допълнителна информация
Автомобилът е на РЕАЛНИ 220 000 км, като до 156 000 е водена сервизна книжка в Италия, след което е внесена в България.
Километража НЕ Е манипулиран и колата е карана от един собственик в България, който я е поддържал безкомпромисно, докато е бил жив.
Откакато съм придобил автомобила през м. април тази година съм направил диагностика, цялостен преглед и обслужване на масла и филтри, както и подмяна на предни лагери, 4 бр. нови дискове с накладки и дебитомер на стойност 1200 лв. (Виж снимката)
Автомобилът работи безупречно, всичките му 163 коня са си живи, турбото не свири и няма никакви течове и загуби на охлаждащи, смазващи или други течности, като двигателният отсек само е забърсан, не е мит. При изминати около 5500 км. след обслужването съм долял само около 300 гр. масло. Ходовата част е здрава, няма нужда от ремонти и подмяна на части по окачването за момента. Амортисьорите не са изпуснали и автомобилът е много устойчив в завоите.
Никога не е монтирана газова уредба.
Има валидни преглед и винетка до март 2026, ГО на вноски, като скоро предстои втората.
Дребни козметични забележки като ожулване на броните, които се виждат на снимките.
Амортисьорите на врата на багажника са изпуснали докрай и вратата пада от тежестта си.
Вътре в салона няма скъсано, изгорено прогнило или протрито, като само кожата на подлакътника е протрита. Автомобилът идва с изпрана тапицерия и освежен интериор, перфектно работещ климатик и добри гуми но със стар DOT, така че според мен са за смяна.
Има две прочетени грешки - подмяна датчик ламбда сонда и датчик за нивото на охлаждата течност в казанчето.
Аудио уредбата има нужда от профилактика или просто почистване на контактните букси, работи но шуми.
Двата оригинални ключа и сервизната книжка са налични.
Лек коментар на цената само на място с приготвени пари за покупка.
Колата може да се види и пробва в ж. к. Люлин 3 в София. Задължително прехвърляне след 10. 07
Повече информация на посочения телефон.