Допълнителна информация
Колата е фейслифт, куатро, салона е дълбоко рекаро.
Всички сменени части са нови и висок клас имам белжки на повечето части.
Имам подробен списък с всичко сменено.
Направени промени:
-Монтиран е парктроник (преден и заден) с дисплей на мястото на къпхолдера
-Монтиран е бустметър
-Претапециран е тавана и колонките отпред в черен цвят
-Претапецирани са вратите и подлакътника с черна кожа
-Сменен е френския проблемен километраж с километраж VDO от Сеат Толедо
-Монтиран е газов инжекцион който работи на 100 процента на газ без да добавя бензин с бутилка монтирана на мястото на резервната гума
-Има лети джанти с гуми, отпред (летни и зимни гуми) а опзд са всесезонни гуми
-Колата е цялостно пребоядисана
-Във фаровете са сложени рингове за дневни светлини които се включват автоматично когато се запали колата
-Окачването е сменено с AP Sportfahrwerke и всички тампони с поулеритан (където е възможно)
-Спирачките са сменени с по големи от S3 с нови дискове (дупчени и нарязани) с наклаки и сменени всички спирачни маркучи
-Сложена е разпънка отпред на макферсооните от S3
Направени промени по двигателя:
-Двигателя е ревизиран и обслужен (сменени са всички гарнитури, водна помпа, термостат, ремъците, обтегачите, сегментите)
-Главата е от AGU мотор обслужена и сменени всички повдигачи, веригата и хидравличния обтегач
-Поставени са ковани биели
-Монтирано е по голямо турбо Garrett
-Сменени са инжекторите
-Сменена е бензиновата помпа
-Монтиран е челен интеркулер
-Турбо пътища на 63мм
-Спортен филтър K&N
-Съединител с твърд маховик и феродо от голф VR6
-Цялостна генерация и даунпайп на 63мм от неръждавейка с 2 гърнета от неръждавейка на Magnaflow и крайно гърне оригиналното (променено за новия изход и сменено всичко вътре)
-Ремапа е правен във Варна при Radeff' s Garage