Допълнителна информация
Колата е закупена от мен преди 6 години, на 230 000 км, като към днешна дата е на реални 304 000 км.
В една от прикачените снимки можете да намерите скрийншот от AutoRecords проверката, която съм направил при закупуването на автомобила.
Техническо състояние:
Обслужването на колата винаги е правено с хубави части и оригинално масло (на абсолютно точно всеки 10 000 км) като през изминалите години не са пестени средства. Малкото турбо е рециклирано преди 3 години. Скоростната кутия е с рециклиран Торк и напълно обслужена преди 3 години.
Някои от основните неща които са правени през последните 2 години:
- Предни накладки - 285 000 км
- Задни накладки - 286 000 км
- Кормилни накрайници - 291 000 км
- Клапан картерни газове, смяна на всички вакум маркучи, гарнитура на капак клапани - 292 000 км
- Рециклиране на алтернатор и реле - 293 000 км
- Смяна на стартер - 300 000 км
- Смяна на задни въздушни възглавници - 300 000 км
- Смяна на Демферна шайба - 303 000 км
Като допълнение:
- Премахнат хардуерно и софтуерно EGR
- Сменен всмукателен колектор с такъв без фихрови клапи от 525D фейслифт
- Монтиран Stage 3 на скоростната кутия
- От 2021 година има контиран висок клас аларма Pandora Mini като активирането и деактивирането на алармата става посредством Bluetooth tag, алармата разполага и възможност за управление и контрол постредстом Apple или Google приложение от телефона.
Интериор:
В интериора всичко работи, като има минимални забележки. Колата разполага с M волан, активна рейка, M спорен салон(полу електрически) както и шибидах.
Екстериор:
Предните фарове са полирани 2023 година и са с поставено защитно фолио. Има поставено фолио 5% на задните врати и багажника.
Колата не e претърпявала катастрофи, но има забележки по външният си вид като има нужда от цялостно полиране и пастиране. Задна лява врата, както и задна броня са за боя, от паркинг щети.
Цената подлежи на коментар.