Допълнителна информация
Колата е лично моя от почти 4 години. Аз съм трети собственик, преди това е карана в Гърция и имам сервизна история за целия период назад. Там са ремонтирани някои неща като съединител, лагер главини, ролки и най-скорошното по-съществено е пълен комплект KYB отзад(който аз свалих още в началото заради желание да сложа нещо различно и сега пак е на колата на няма 20к км, няма подложки и подобни цигании). Когато я взех (155х км) смених ангренаж с водна помпа, масло и филтър на двигател, карам го само с ravenol vst 5w40 и се сменя всяка година, защото минавам между 5 и 8к км на година. Протекоха гарнитури на капак клапани-съответно сменихме тях заедно с о-пръстени, тапи на болтове, свещи, масло на скоростна кутия, масло диф, маншон и ролка на компресор(161х км). При следващото влизане в сервиз за масло сменихме спирачна течност, филтър купе, горивен и въздушен филтър(162х км). Заради хубавите ни пътища сменяхме предни биалетки, тампони макферсон предни и тампони на предна стаб щанга(166х км). При третата смяна на масло сменихме филтър купе отново, задни биалетки и задни накладки(168х км). В последствие сменихме водните съединения, капачка на разширителен съд, кулер, рециркулиращият клапан на кулера и у-тръбата на гърба на интеркулера(169х км). Заради прекъсване при влизане в налягане сменихме всички вакуум маркучи(174х км). Отново масло, аксесоарни ролки и ремъци(177х км). Предни дискове с накладки(178х км). Прочистени дренажни тръби на шибидаха. Колата никога не е имала газ и не правя планове да слагам. Всички катализатори са си по местата и минава технически преглед без никакви проблеми. Това е поддържата и ремонтите, които съм правил през годините. Относно преработки/подобрения е правено-предни апарати от врх непосредствено след покупката; задно гърне от неръждаема стомана (оригиналното го пазя и върви с колата при продажба); радио тип двоен дин jvc с камера за задно виждане, Android auto и Apple carplay с добавен модул за да работи мултиволана с него и да няма нещо неработещо; задна разпънка; фарове направени с лупи и биксенон; преработена решетка за визия, ако новия собственик има желание ще бъде сменена със стандартна; преработен волан с променена форма за ергономия и със счупена форма отдолу. Воланът е правен в българия от професионалист за разлика от китайските вариации от тему. Всички екстри по колата работят-ел огледала, стъкла, подрев на седалки, подгрев на чистачки, подгрев на задното стъкло, шибидах и тн. Минусите на колата са: спукана кожа на шофьорска седалка при един от шевовете; нещо започна да потропва отпред; има външни забележки (нормални за 20 годишна кола според мен поне-следи от врати-като при една от тях се надигна лакът на боята, леко жулнато по предната броня от майстори в изкуството на паркирането и тн; протече воден радиатор и от тогава не се кара, ако се заседи на обява ще бъде отстранено. Опитах се на снимките да покажа забележките колкото е възможно. Коментар на цената е възможен след оглед на място. Причината за продажбата е желание за покупка на друга кола. Бартери не ме интересуват освен ако не е за сти или нещо интересно.