Допълнителна информация
Едно по-различно комби. В движение, всичко платено.
Не се продава на части.
Не е регистрирана с този мотор.
Новият двигател няма номер.
Оригиналният блок, мисля, все още е наличен.
Накратко:
Моторът строук на 3. 0, валове копири на Шрик, портната глава, напасната според адаптера за дроселите, пълна ревизия, дросели от М3 Ево, интейк, изпускатели от М3, двойна генерация с X-пайп и крайно гърне от М3. Със сигурност има и още. В алфа Н режим и без надуване на аванса - 240 к. с. на гуми в овърдрайв.
Окачване - жълти амортисьори Koni, пружини Eibach, големи спирачки, дискове от М3, полиуретанови тампони, реглаж. . .
Трансмисия - лек маховик, керамичен съединител. Към момента е с малък диференциал и полуоски, давам перфектни големи полуоски с колата. Започнах да събирам частите за преминаване към голям диференциал и т. н. , но плановете се промениха.
Дава се с джантите от снимките 18" , сравнително леки.
Интериорът е с минимални забележки, черен таван.
Всичко по колата работи.
Имам много записки за обслужвания, смени, модификации и какво ли не . Това е, което мога да изредя в момента.
Прехвърля се задължително.
На тестовото кръгче по всяка вероятност ще карам аз , за разочарование на всички тест-пилоти.
Склонен съм и на бартер с доплащане от ваша страна , за автомобил или мотор с много по - ниска стойност , подходящи за начинаещ.
Конете на М3 с поддръжка на 320.