Допълнителна информация
Сякаш вчера беше, когато за първи път седнах зад волана на тази Хонда. Оттогава минаха 10 години и близо 160 000 километра километри, изпълнени с приключения, музика, разговори и безброй спомени. Почивки, пътувания от Добрич до Стара Загора (и обратно, месец след месец), сутрешни градски маршрути, късни прибирания. . . Все неща, които трудно се изразяват с цифри.
Това е Honda Civic EK3 с двигател D15Z6 VTEC-E мотор, който съчетава икономичност с неочаквана пъргавост. Малка е, да, и шумна понякога, но с нея човек усеща пътя, усеща машината. А когато трябва да стигнеш някъде тя никога не отказва.
Технически автомобилът е в добро състояние за годините си поддържан и обгрижван така, че ако днес трябва да тръгна с нея за. . . . , например, Швеция - да тръгна без притеснения. Няма да изброявам подменените части и марките им, според мен това е банално. Всичко на което е трябвало да се обърне внимание се е сменяло или ремонтирало в къси срокове.
Сдобих се с по-нов и по-голям автомобил, но не бързам да я продам. Дори да остане при мен за още дълго време, ще си я карам с удоволствие в градски условия, където е доста по-икономична от " новия" ми автомобил. Пиша обявата с малко свито сърце защото знам, как съм се грижил за автомобила и колко надежден е.
Направени са някои подобрения:
1. Предна горна разпънка.
2. Задна стабилизираща щанга.
3. Газов инжекцион с бутилка на мястото на резервната гума и скрита зарядка.
4. Рядка спорнта седалка Recaro FishNet с настройка за лумбаго. (пазя оригиналната)
5. Плейър SONY MEX-BT3800U с Bluetooth (handsfree), LPF, HPF и т. н.
6. Subwoofer AxTon AXB20A
7. Волан от CRV1 (пазя оригиналния)
Налични още един комплект джанти (железни) с оригиналните тасове и добри зимни гуми.
ЗАБЕЛЕЖКИ:
По задните вежди е тръгнала ръжда. Не е нещо страшно - поправимо е.
Преди следващия ГТП трябва да се подмени газовата бутилка.