Допълнителна информация
Дойде време да се разделя с моя автомобил. Втори собственик съм в България. Мисля че колата е на реални километри.
Имам я от три години и половина, като през това време много неща съм правил по нея. Не съм пестил пари по колата и винаги е поддържана на време. Колата е стокова, освен визуалните модификации които съм правил. Има леки визуални забележки, които се виждат на снимките. Някои от тях ще излязат с пастиране, други не. Като например задната броня, което е възможност да се смени с м-кова. Колата е в отлично техническо състояние и може да се провери в сервиз по ваш избор. Не съм сменял веригата, понеже предния собственик ми каза, че я сменял преди 35/40к км. Машинките за миенето на фаровете, са софтуерно изключени от предния собственик, не знам защо, но самите машинки са там. Катализатора си е на колата. Мотора на колата е N53, повечето хора го избягват заради дюзите, но тук вече са сменени. Мотора си работи равномерно и перфектно като не харчи никакво масло. Скоростната кутия също работи перфектно, няма да забави или да хлопа нещо. Цената на автомобила е такава, понеже съм хвърлил повече пари само в ремонти от колкото и искам. Не търся да се избивам (то няма и как), но няма да я дам за без пари. Не се интересувам от бартери. Отпред колата е с чисто нови гуми средно-висок клас, задните са на 3 сезона, но имат грайфер. Зимните са на един сезон и са средно-нисък клас като са с други лети джанти 16-ки, но нямам снимка с тях. Два ключа. Това са част от нещата които съм правил, сигурно има и още, но не си спомням.
- стартер
- акумулатор
- 2 ланда сонди (оригинални от BMW)
- тампони на двигател
- предни амортисьори (сменени преди 6000км)
- маслени тампони на предни носачи
- затъмняване на стъклата с оставаща още 5 години гаранция
- сменен бъбреци с черни двойно оребрени
- лип спойлер
- добавки на предна броня
- капаци на огледалата
- фолио на хромираните лайсни около вратите
- основен ремонт на скоростната кутия
- колата е обслужена преди около 2000км
- 6 свещи (сменени преди 1000км)
- рециклирани шестте дюзи преди 1000км