Допълнителна информация
Автомобила е закупен с цел удоволствие. Имало е двама собственици преди мен, като и двамата са били педанти. Автомобила е с пълна сервизна история от закупуването и в България, до последния километър. Абсолютно автентичен и в перфектно състояние.
Поставено защитно фолио PPF на цялата предница /преден капак, предна броня, калници, фарове, таван до шибидаха, огледала, бъбреци/, на shadowline /рамките около стъклата на вратите/, на основния дисплей, на всички пиано лак елементи в купето и на задната броня при товарния отсег. Поставено керамично покритие на целия автомобил, както на екстериора така и на интериора. Автомобила се е карал всяка година април месец, за поддръжка на състоянието му, като тази година април беше четвъртото посещение в детайлинг центъра и се поднови изцяло керамичното покритие по целия автомобил, включително и върху фолиото. След като взех автомобила, същия беше вкаран за пълно обслужване в оторизиран сервиз на марката с всички оригинални масла и филтри /проследимо в историята/:
-раздатка;
-диференциали;
-скоростна кутия;
-двигател /маслото в двигателя е м-перформънс препоръчано от бмв, 0w30 на стойност 60лв литъра! /. Сменя се на максимум 8-9000км.
В следствие на моментни грешки, без видими проблеми по автомобила са подменени:
-сонда на изпускателната система 1бр /светна чека веднъж, дълго време след това нямаше проблем, но пак светна и сондата се подмени. От тогава няма проблеми/;
-малкия акумулатор /в следствие на записана грешка за ниско напрежение/ големия е сменен преди аз да я взема;
-разширителния съд, който беше дефектирал /малък пробив, колкото връх на карфица върху щампата за типизация на изделието/ подменен заедно с капачката му и цялата охладителна течност.
Заплатени са лицензии и е отключена за всякакъв тип доработки, както на кутия така и на двигател. За тези, които не знаят, този двигател работи на много висока температура, от което идват и основните му болежки. Чрез тази софтуерна намеса работната температура е свалена до нормална такава. С всички последни ъпдейти на софтуера е, както и карплей. Само софтуерните процедури надхвърлят 3500лв.
Направените обслужвания и ремонти надхвърлят 10000лв.
Преди мен е сменена раздатката с чисто нова по гаранция. Сменяни са и свещи три пъти до момента, като последния път е преди около 15-20к км.
Автомобила се кара само петък-неделя, предимно извънградско!
Има два комплекта гуми и джанти:
-летни мишелин пилот спорт 20 , с хомологация за BMW, дот 22-23г, с джанти style 668m много рядка и търсена джанта, без забележки, оригинална разбира се, с положено керамично покритие;
-зимни пирели п-зеро 19 с хомологация за BMW, дот 21-22г, с джанти style 664m, без забележки, оригинални разбира се. Могат да изкарат още една зима, но аз бих ги подменил.
Закупени са и тунинг чардж пайпове и интейк система със спортни филтри от щатите ARM Motorsport, които вече са поставени. Над 1000$ с доставката до България. Автомобила е много по резък в ниските обороти, а в същото време не е шумен. Според спортните дисплеи е с около 40кс нагоре и 50нм.
Автомобила е с почти всички екстри за модела, като ще ви изброя по редките и интересни такива:
-седалки изработени в напа кожа с цвят мока, с подгрев /и отзад/, масаж и обдухване;
-арматурно табло обшито в сенсатек кожа;
-дигитално табло;
-дигитален четиризонов климатроник;
-подгрев на волана;
-жестов контрол;
-harman cardon музика;
-керамични детайли по управлението на медията;
-активен дистроник със следене на пърната лента, защита от пешеходци и спазване на дистанция;
-разчитане на пътните знаци;
-360 камери и асистент за паркиране;
-амбиент айр /парфюмите в купето/;
-дигитален ключ с функция за дистанционно паркиране;
-безключов достъп;
-отваряне на багажника с крак;
-вакуум на вратите;
-шибидах;
-адаптивни лед фарове;
-адаптивно м-шаси и окачване;
-завиващ заден мост;
-пълно м-перформънс оборудване.
При нормално каране извън града съм достигал разхода от 8л/100км. , градско 11-12л/100км. Настъпва ли се колата няма да се поколебае да излапа един резервоар за около 300км. На всеки 4-5к км. се слага добавка за почистване на въглеводородните отлагания по горивната система, а предимно се кара със 100 октана.
Автомобила идва с 3 ключа, единия от които displaykey. Държи се в гараж! Цената е съобразена със състоянието и вложената поддръжка, която прави автомобила готов за пълна и продължителна експлоатация, без никакви предстоящи ремонти или обслужвания. Платена винетка, гражданска до 04. 26г. , каско на 4 вноски със застрахователна стойност 80000лв.
Причината за продажбата на този уникален екземпляр е закупуването на по-нов седанов, спортен модел от същата марка!
Мисля, че съм достатъчно изчерпателен. За допълнителни въпроси не се колебайте да позвъните. Проверки на автомобила се извършват, само в оторизираните на марката сервизи, където ще предоставя и рамата за проверка.