Допълнителна информация
Автомобилът е интересен и забавен проект, който има нужда от поддръжка и занимаване, за които аз нямам време вече.
Двигателят е M52B28TU от е46 автоматик. Когато беше снаден в колата му направихме основен ремонт - от тогава е каран с Castrol 10W60 и не е имало никакви проблеми.
Скоростната кутия е пет степенна от е36, диференциала и полуоските са от е30 324d. Диференциала е отворен и има нужда от пълен ремонт или замяна (вие вече много силно)
Джантите са 17ки
Окачването е Billstein, а спирачките - ATE от 328.
Външно колата мина през тенекеджия и от друга кола донор беше сменено почти всичката ламарина - Врати, калници, брони и прочие. Праговете са нови. Боята също е нанесена тогава. Към момента има забележки по преден десен калник (драскотини от клони, не е удряна), липсват бъбреците, има петно ръжда на тавана (в предишния гараж е капела вода там).
Интериора е в най-лошо състояние. Има нужда от пълно обновяване - тавана, волана имат нужда от претапициране, двете кори на вратите са със счупени щипки и съм ги махнал (иначе ги имам), липсват пластмасови панели, които стоят от вътрешната страна на купето.
Като цяло автомобила има нужда да мине сериозна първоначална поддръжка, за да се оправи визуално, но технически е готов за още много каране.
Разбира се може да бъде ползван и за донор на частите, които са поставени в него.