Допълнителна информация
Автомобилът е интересен и забавен проект, който има нужда от поддръжка и занимаване, за които аз нямам време вече.
Двигателят е M52B28TU от е46 автоматик. Когато беше снаден в колата му направихме основен ремонт - от тогава е каран с Castrol 10W60 и не е имало никакви проблеми.
Скоростната кутия е пет степенна от е36, диференциала и полуоските са от е30 324d. Диференциала е отворен и има нужда от пълен ремонт или замяна (вие вече много силно)
Джантите са 17ки
Окачването е Billstein, а спирачките - ATE от 328.
Външно колата мина през тенекеджия и от друга кола донор беше сменено почти всичката ламарина - Врати, калници, брони и прочие. Праговете са нови. Боята също е нанесена тогава. Към момента има забележки по преден десен калник (драскотини), липсват бъбреците, има петно ръжда на тавана (в предишния гараж е капела вода там).
Интериора има нужда от най-много обновяване - тавана, волана имат нужда от претапициране, двете кори на вратите са със счупени щипки и съм ги махнал (иначе ги имам), липсват пластмасови панели, които стоят от вътрешната страна на купето.