Допълнителна информация
BMW E46 330D Задно предаване, ръчни скорости
Екстри и пакет по ВИН
По вин е автоматик!
Пълен слап към ръчна кутия 6 степенна GS-6-53DZ , както и кардан + диф от 204 коня е46.
Сток демпфер с усилени пружинки , ковано геродо 2. 2мм по-дебело от стоковото , фрезован притискателен диск Закс Перформънс.
Мост , изчистен и обработен с ръждопреубразовател и подсилено ухо за тампона на дифа , като всички тампони са полиуретан!
Шофр шифтър защото със стоковия много играе лоста и не съм фен.
Купето никога не е късано или подобно , при подсилването на задната ходова част обработихме и купето като сме му добавили и подсилени планки за укрепването на самия мост.
- Спирачки
Отпред 90% диск 100 накладки
Отзад чисто нови дискове+накладки
Ходова част
Към момента нищо не тропа всичко се е сменявало в момента на предаването му
Отпред е с ФК койлове + къстъм биалети
Отзад е Сток ОЕМ окачване Мтех.
Ръжди по купето няма , за гнило и подобни въобще не искам да се споменава
Колата е вкарана от Германия преди около 12 години!
Интериор
Рекаро кожа с подгрев
Лайсни хидро графика карбон
Претапициран волан (лично аз намирам косури на волана като тапицерия но си затварям очите)
Има :
Темпомат
Шибидах
Запалки отзад
Подгрев
Автоматични светлини
Би-ксенон с осрам +200%
Автоматични чистачки
Мултифункционален волан
Фабрично затъмнени прозорци
Навигация пак по ВИН.
И най интересното за накрая , мотор и тунинг
Двигател:
Сток блок
Полиран колянов вал от 218 евро 4
Основни и биелни лагери нови
Вериги , зъбните колела и бананите - нови
Бутала 204 евро 3 - сток
Гарнитура глава - 3дупки (най-дебелата) , ОЕМ + болтове за главата ОЕМ.
Главата е минала шлайф + напасване клапани и поставяне на Bimmertune пружинки
Капак клапани-272коня
Дюзи-216ки с 6 броя нови клапани + разпръсквачи 2400лв са само те + документ от София Дизел Център.
Всмукателен колектор - 286 с мап сензор от 286
Кеч кен с отвори 21мм
Турбосистемс стейдж 3 + колекор от 231 коня кръгъл фланец.
(Климатик има , използвана е стойка за него от 177коня да слезне по надолу за да има повече място за интейк и прочие)
Към турбото има интейк на 102мм.
Филтър конус 102мм отвор 240мм дължина.
Турбо пътища на 57 мм + Интеркулер 600х300х76 с обърнати вход и изход за да може въздуховодите към спирачките да не се дейнсталират.
Охладител за гориво вързан за обратното гориво което към резервоа с цел в резервоара д е по - хладна.
Колата се кара на 2. 3 налягане около 450 коня е има 9. 24 100-200 като тежи 1640 без мен и без гориво в нея.
Готова за 3 бара.
Мисля че това е всичко което мога да опиша като сърцето на колата.
Външния вид ИМА забележки , за боядиване е предната броня и може да се метне една паста да се освежи , от нищо друго не се нуждае!
Всичко платено задължително прехвърляне напълно документално изрядна! ! !