Допълнителна информация
Колата е много запазена и се кара всеки ден. Преди 2000км са сменяни филтри и масла на мотора и на скоростната кутия.
В цената са включени нови зимни гуми на един сезон. Предишният собственик е правил следните подобрения:
Колата е единствена в България сьс своя тунинг. Окачването и спойлера са една и сьща марка и са много редки-така си дойде от Германия. Сменени части : семеринг колянов вал, маслен охладител, упльтнение на турбото, масло на скоростите, семеринг на полуоската, двата шарнира, капак клапани, дългата полуоска, тампони и лагери на макферсоните, тампони на носачите, бялетки, семерин колянов вал, маслена помпа, водна помпа, ангренажна верига, верига маслена помпа, трьба за термостата, хонинг и челосване на блока а, пълна ревизия на главата, основни и биелни лагери, сегмент-всичките тези неща по мотора са закупени от Пежо България, Сменен съединител на Закс и рециклирано турбо. Бобини и свещи чисто нови.
Може да се направи коментар на цената в рамките на разумното само на място след оглед заради леки козметични забалежки по предната и задната броня на колата.
Причината за продажбата е, че търся нещо по-голямо и по-ново.