Допълнителна информация
Колата е италианска и няма никакви забележки по купето.
Оригинална м50б20 от междинния модел, фабрично без катализатор, но това няма особено значение за техническите прегледи, защото пада в категория " ретро" и е ' Еко 1' заради годините. Няма и не е имала газ. Изрядни документи, всичко е платено (данък, ГО, ГТП).
Двигател на около 150000км според историята на техническите прегледи в България и това, което знам за предишните двама собственици тук, но нямам данни за историята от Италия.
Пълен електрически пакет - 4 прозореца и шибедах, който работи и не тече. Двузонов климатроник, малък борд.
Добавени:
- М5 предна броня и странични лайсни, както и добавка на задна броня;
- Бленда на заден номер;
- Щори на задните прозорци и задното стъкло;
- Кожен рекаро салон с подгрев на предните седалки;
- М5 бленда покрай скоростния лост;
- М тех 2 волан за коли без еърбег;
- CarPlay радио;
- Крайно гърне за плътен звук;
- Електромагнитен парктроник (вграден в бронята, без дупчене)
- Дискове, апарати и накладки от 525.
Последните две години колата се кара веднъж в месеца за около 30км, колкото да не се амортизира. Имам много автомобили, и макар този да ми е най-присърце, е време да се разделя с него.
С нов акумулатор е, AGM поради рядкото шофиране, в гаранция.
Колата има някои неща за пипане. Например, има нужда от професионално полиране, за да се заличат някои дребни забележки. Лентовия кабел на таблото също е за смяна, имам нов, но не съм го сменял.
Салона е здрав, но захабен, защото кожата му е на 35 години, и е хубаво да се претапицира заедно с корите.
Към колата давам всички части, които имам (лайсни, оригинален волан и каквото още успея да открия), включително кори " донори" .