Допълнителна информация
Напълно обслужен автомобил! ! !
Личен автомобил, който карам от 2 години и половина. Всичко е обслужвано и правено навреме. Последните големи неща, които са направени са изпран ДПФ, сменена средна част на турбината, сменен капак на клапаните (филтъра за маслените пари), сменен маховик, сменен термостат.
В момента е изолиран физически ЕГР-а (с пластина на входа на клапана), но не е изолиран софтуерно. Колата записва грешка за недостатъчен поток на изгорели газове, но може и върви нормално така. Следващия собственик може да си прецени дали да възстанови системата, с монтирането на нов ЕГР клапан (200-300лв) или да изолира системата софтуерно изцяло.
Други подобрения: Висок клас медия с най-високи спецификации, таван алкантара, 20 цола джанти с летни гуми, 18-ки оригинални интерлагос със зимни, камера за паркиране в емблемата, нови фарове и стопове (фаровете бяха пожълтели, а стоповете спукани и влизаше вода), ЛЕД мигачи отпред, бягащи мигачи в огледалата. Направен е сейф софтуер на мотора, мощността е 200к. с. с наличните екологични устройства (ДПФ, ЕГР).
Забележки има единствено козметични: боята има забележки на някои места, предната и задната брони са за боя. И двете брони са в следствие на леки ПТП-та, като при едното беше счупен и фара, който отново смених с нов (за 2ри път).
Няма текущи ремонти - следва смяна на масло на кутията след около 30 000 км, след 30-40 000 км е хубаво да се смени отново и ангренажа със шестограма за маслената помпа. Маслото на мотора се сменя на 8-10 000 км. Последно е сменено при затапването на ЕГР-а и прането на ДПФ-а на 180 000, маслото беше на по-малко от 5000 км.
За повече информация на телефона в обявата, Viber, WhatsApp